Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Review: ODYLIQUE Ultra Rich Balm

14.6.14

odylique ultra rich balm

Hello!

I am starting to think that I will never ever find my holy grail face cream, the one that I just want to buy forever and ever and ever, I am not asking much from a face cream, but nothing I have tried wasn't really that awesome. My skin is really weird sometimes, one day some parts of my face can be normal and the other day the same parts are dry (I am still using an acne cream on my acne, not as often as I did before, but I have to be very careful with the those spots, they have to be very well hydrated). The product I am reviewing today caught my attention because: it has 100% organic ingredients, it can be used on your face and body and the Ultra Rich Balm part sound really good, so let's see what I think about it :)

Încep să cred că o sa fiu forever and ever în căutarea cremei de faţa perfecte, nu cer mult de la ea, însă nimic din ceea ce încerc nu mă mulţumeste complet. Tenul meu este destul de capricios, în sensul că astăzi anumite zone sunt normale, mâine aceleaşi zone sunt uscate (în continuare folosesc Brevoxyl pentru pustule, mai rar acum ce-i drept decât înainte, dar trebuie sa fiu foarte atentă cu hidratarea în zonele respective). Produsul de astăzi mi-a atras atenţia pentru ca avea ingredente 100% organice, se putea folosi atât pe faţa cât şi pe corp şi partea cu Ultra Rich Balm a sunat foarte tentant la momentul respectiv, haideţi să vedem ce impresie mi-am făcut despre el :)

odylique ultra rich balm
Name / Denumire: ODYLIQUE Ultra Rich Balm ***;
Where can I buy it from? / De unde îl pot achiziţiona?: Organic Baby;
Price? / Ce preţ are?: 53 lei;
Amount Cantitate: 50gr; 
Despre Organic Baby: Organic Baby este un magazin online de cosmetice organice şi mai nou sunt recunoscuţi ca fiind unul dintre cei mai importanţi importatori şi distribuitori de produse cosmetice organice din Romania. Au o gama completă de produse organice non-food, de la produse pentru bebeluşi şi mamici, la produse pentru casă şi tătici. Organic Baby - Be Naturally Beautiful.

The product comes in a cardboard box where you can find some more information about it, inside the box there is a plastic container in which you'll find the product. There is nothing special about the packaging so I can't tell you more than that. Before getting to the product you'll see a plastic lid that stops the product getting everywhere and also protects it. Before trying new products I like to read about them, I don't like to choose products that I don't know anything about. I was really interested in its consistency, I have a big problem with the consistency of the product I put on my face so it wouldn't make sense to try something that I know I wouldn't like. Unfortunately I couldn't find a lot of info about this product so I took and risk the chose it.

Produsul vine ambalat într-o cutie de carton pe care găsim diverse informaţii despre el, iar înăuntrul cutiei de carton găsim un recipient din plastic dur în care se află produsul propriu-zis. Ambalajul este destul de simplu, n-am nimic special de zis despre el. Înainte de ajunge la balsam găsim o folie de plastic porotectoare, la căldură devine destul de moale, iar folia împiedică ca produsul să ajungă peste tot cât si protejează produsul. Înainte de a încerca produse noi întotdeauna citesc şi alte păreri despre ele pentru că nu-mi prea place să aleg produse despre care nu ştiu absolut nimic. Mă interesa în mod special să aflu ce consistenţă are pentru că am o mare problemă cu consistenţa cremelor pe care le pun pe faţa şi n-ar avea rost să încerc ceva care din start ştiu că nu o să-mi placă. Din păcate n-am reuşit să găsesc foarte multe informaţii despre acest produs, aşa că m-am riscat şi-am zis să-l incerc. 

odylique ultra rich balm


Ok so now let's talk about its consistency, it has a very oily consistency, I find it to be very similar to the calendula cream, that's the first thought that came into my mind when I've tried it for the first time. It never sank into the skin, it's just an oily film on the surface of the skin. I can hardly use the calendula cream, I can't use products that never sink into the skin, you know I had some skin issues with blocked pores so I would never use it on my face even though it says it won't block your pores. Because I couldn't use it on my face, I tried it on other areas where I have dry skin: hands, cuticles, lips and heels. Because it has a very strong smell (a very earthy smell) I couldn't use it for a long period of time on my lips, it gave me headaches (I have a very sensitive nose), I have not noticed an improvement in the appearance of my lips and I didn't enjoy the oily feel to it. There was also no improvement in the look of my cuticle, hands or heels, the fact that it just sits on the surface of the skin doesn't really help. This product didn't do me any good, didn't do anything bad either, but certainly it is not to my liking.

Bun şi acum să discutăm despre consistenţă, are o consistenţă uleioasă, îl asemăn cu crema de gălbenele, acesta a fost primul gând care mi-a trecut prin minte în momentul acela. Nu întră în piele ci rămâne ca o peliculă uleioasă la suprafaţa pielii. Eu una cu foarte mare greutate pot să folosesc crema de galbenele, nu suport absolut niciun produs care nu intră în piele şi pentru că am avut de-a lungul timpului probleme cu porii blocaţi, n-aş folosi un astfel de produs pe faţa chiar dacă pe ambalaj se specifică că nu blochează porii. Pentru că nu am putut să-l folosesc pe faţă, am zis să-l încerc în alte zone în care am pielea uscată: pe mâini, călcâie, cuticule şi buze. Având un miros foarte puternic de plante nu am reuşit să-l suport prea mult timp pe buze, mă apuca durerea de cap (asta din cauză că sunt foarte sensibilă la mirosuri), din păcate nu am observat o îmbunătăţire a aspectului buzelor, senzaţia uleioasă nu mi-a plăcut absolut deloc. N-am observat îmbunătăţiri nici la cuticule, mâini sau călcâie, faptul că stă doar la suprafaţa pielii nu m-a ajutat cu absolut nimic. Este un produs care nu mi-a facut nici bine, nu mi-a făcut nici rău, dar cu siguranţă nu este un produs pe gustul meu.

I'm curious, have you tried this product? How do feel about it?

Sunt curioasă, aţi încercat produsul? Ce părere aveţi despre el?

Have a great day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***