Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion 2sday: 29-2!

24.6.14

Howdy! :D

The sun finally decided to grace us with his presence, from time to time he did hide behind some small clouds, but we now get to enjoy it and the much warmer weather :) Well is the weather is nice then my mood also changes, I feel a lot more active, the inspiration comes back to me, etc. So on Sunday we took advantage of the lovely weather and went for a walk and some grocery shopping and because I really liked the outfit I was wearing we decided to also take some photos of it :)

Iată că în sfârşit ne-a onorat şi soarele cu prezenţa lui, s-a mai ascuns el din când în când după mici norişori, dar ne bucurăm de el şi de vreme mult, mult mai caldă :) Pai dacă vremea e bună, atunci parcă şi eu am cu totul şi cu totul o altă stare de spirit, mai mult chef, mai multă inspiraţie, etc. Am profitat de vremea de duminică şi-am ieşit la o plimbare împreună cu prietenul meu şi pentru că mi-a plăcut tare mult ce-am purtat, am zis să facem şi câteva poze :)




The boyfriend jeans are still on the top of my list when it comes to jeans, they super comfortable and if they made out of a thin material they are perfect even for summer. I decided to wear them with this top that has a low cut armpit hole, I was a little bit nervous at first I thought I was going to feel like I was walking naked on the street, but looking at the pictures now I think it is ok, it doesn't reveal too much. To be honest I didn't even see the low cut thing on the website (totally my fault), I really liked the color of the top and the 29 sparkly thing. The awesome thing about it is that the sparkly 29 on the front (it is made out of a plastic film, I have no idea how to describe it), in the sun sometimes you see it as being green and sometimes you see it as being purple, that's a thing I didn't notice on the website and I find it to be pretty amazing. A pair of low heel sandals so my feet won't hurt and  my new red bag, it's the first time it sees the world haha :D

Blugii boyfriend rămân în continuare în topul prefeinţelor mele când vine vorba despre blugi, sunt super comozi şi daca sunt confecţionaţi dintr-un material mai subţire cum sunt cei pe care îi port în aceste poze atunci sunt foarte potriviţi chiar şi vara. Am decis să îi port cu un top destul de decoltat în laterale, am avut ceva emoţii pentru că am avut impresia că o sa simt ca şi cum aş merge dezbracată pe stradă, dar mi se pare destul de ok uitându-mă acum la poze, nu mi se pare că lasă să se vadă mult prea mult. Sinceră să fiu nici n-am văzut că este atât de decoltat pe site (e vina mea), m-au atras numărul sclipicios şi culoarea top-ului. O chestie pe care nu o să o vedeţi pe site este că în lumina puternică (razele soarelui în exemplu de faţă) numărul de pe tricou străluceste atât verde cât şi mov, mi-a plăcut la nebunie chestia asta, mi se pare foarte interesant şi-mi place că nu este sclipici este un film subţire din plastic (habar n-am cum să-l descriu, n-am mai întâlnit până acum ceva asemănător). O pereche de sandale cu un toculeţ mic şi comod ca să mă pot deplasa cu uşurinţă pe distanţe lungi şi să nu mă doară picioarele şi noua mea geantă roşie care a vazut pentru prima dată lumea (la mine cel putin :D) :))



How awesome is this earring? / Cât de tare e cercelul acesta? :D 



Jeans /Blugi: Front Row Shop;
Bag / Geantă: Zara;
Sandals / Sandale: Deichmann;
Sunglasses / Ochelari de soare: C&A;
Earring / Cercel: Front Row Shop.


Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***