Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Digital Divas 2014. Impresii de după eveniment.

7.6.14


Hei :D

Am asteptat cu mare entuziasm să particip anul acesta la Digital Divas, deşi ştiam cum a fost anul trecut din auzite şi citite, n-am plecat cu absolut nicio o idee la drum, nici că o sa fie bine, nici că o sa fie nasol. Am ajuns la eveniment în jurul orei 13:30, în mailul primit se specifica să ajungem până la 13:45 pentru a evita aglomeraţia de la înregistrări, la ora la care am ajuns eu era super liber, m-am înregistrat şi am intrat în încăperea în care urma să se desfăşoare evenimentul, m-am aşezat pe o canapea şi am început să mă uit de jur imprejur, mi s-a părut destul de mică încăperea, iar locuri erau destul de puţine, chiar mă întrebam unde vor sta toţi invitaţii.

(Am ales sa port o ţinuta destul de casual, relaxată în care să ma simt bine, am purtat aşa: bluza Takko, pantaloni ţigaretă Front Row Shop, clutch New Yorker, ceas Lacoste şi sandalele mele neon cumparate din Auchan - cred că se mai găsesc şi acum dacă vă interesează au şi varianta pe alb şi negru)

N-am venit însoţită la eveniment, stabilisem însă să mă întâlnesc acolo cu Julie (Pink Wish) şi cu Adina (Vision On Fashion), cu Adina era pentru prima dată când ne vedeam faţă în faţă, până acum ne-am vorbit doar prin intermediul comentariilor de pe bloguri :) Prima persoană pe care am cunoscut-o a fost Mădălina (Micul meu Paris), am schimbat câteva vorbe, apoi a sosit şi Adina şi a început evenimentul. Nu pot să zic că am aşteptat cu sufletul la gură să aud în mod special pe cineva, dar bineînteles că eram curioasă să aud ce au de zis, să aflu lucruri noi şi apoi să le aplic în ceea ce fac eu. 

Au fost momente cand am fost atentă, momente în care am fost mai puţin atentă, cert este că n-au reuşit să-mi captiveze atenţia, rare sunt momentele în care sunt complet absorbită de ceea ce spune cineva, şi-n momentele alea nu mai văd şi nu mai aud nimic în jur. De aflat n-am aflat nimic care să mă intereseze în mod special şi de care să zic: gata, de maine pun în aplicare! De foarte multe ori am avut impresia că fiecare a venit pe acolo ca să îşi facă mai mult reclamă. Aş vrea să am mai multe să vă povestesc despre partea aceasta, mici secrete să vă impartasesc, dar chiar nu am ce. Lucy de la Lovely by Lucy a fost singura cu care am simţit că pot oarecum să relaţionez, că stie prin ce trece un blogger care se ocupă absolut singur de tot, care n-are zeci de oameni în spate să-l ajute în ceea ce face. 

Am profitat din pliiiiin de pauze, am vorbit şi-am râs cât pentru un an întreg :D (din păcate nu am însă prea multe poze pentru că am fost ocupată cu vorbitul :D) Deşi nu-s timidă, am însă o problema când vine vorba de a mă duce să fac cunoştinţă cu lumea, au fost câteva momente de-a lungul vieţii în care situaţia a fost foarte ciudată şi mi s-a cam tăiat entuziasmul. Promit să-mi recapăt entuziasmul curând şi să fiu mai curajoasă :)) Oricum eu sunt şi ameţită cât şi chioara, aşa că şansa să trec pe lângă oameni a căror bloguri le urmăresc e foarte mare, aşa că îmi cer scuze dacă aşa s-a întâmplat. Partea asta cu socializarea m-a încântat nespus de mult, mi-ar fi plăcut să am mai mult timp la dispoziţie ca să pot discuta cu absolut toată lumea, e misto să vezi atâta lumea cu pasiuni comune strânsă toată la un loc :)


[Amy (Amy's List) , Simona (La Boheme), Adina, Mădălina şi eu]


(Adina, Simona şi eu)

(Mădălina, Adina şi eu)


(Adela si eu)

A trecut foarte repede timpul, m-am trezit brusc că e timpul pentru Gală, numărul persoanelor din sală s-a dublat (poate chiar triplat) în câteva minute, locul a devenit cu adevărat neîncăpător. Am fost nominalizată la două categorii, Best Beauty Blog şi Intel People's Choice Award, nu am avut absolut nicio aşteptare să câstig vreun premiu, recunosc însă că a fost destul de placut să-mi regăsesc numele blogului pe lista de nominalizaţi, dar n-am avut speranţe.

Primul lucru pe care vreau să-l zic este că mă bucur nespus de mult că Shoebox s-a aflat printre câştigători, este un proiect care îmi este drag, am scris despre el pe blog şi voi continua să-l susţin aşa cum pot :) Apoi tot ceea ce am auzit la această Gală a fost: " Ne cunoaştem de mulţi ani", "ÎI citesc de mult timp blogul", "Îl/O cunosc de pe vremea când...". Acum nu mă înţelegeţi greşit, eu apreciez munca fiecăruia, ştiu cât de greu este ca din nimic încet-încet să clădeşti ceva (că doar asta fac de aproape trei ani de zile), dar...eu cred că nu prea s-a înţeles exact ce e ăla un blog. Îmi doresc nesupus de mult să se învete să se facă odată diferenţa dintre un blog si-un site (revista online sau cum vreţi voi să-l numiţi), în spatele unui blog nu se afla o armată întreagă de oameni, nu sunt fotografi profesionişti, nu sunt hairstilişti, nu sunt makeup artişti sau stilişti, în spatele unui blog se află în marea majoritate a cazurilor un singur om care le face pe toate şi câteodată diverşi "colaboratori" as in membri ai familiei, iubiţi/iubite sau prieteni care sunt răsplătiţi printr-un simplu multumesc. Poate anul viitor le vor fi recunoscute si lor meritele pentru că vă zic din proprie experienţă e al naibii de greu să le faci pe toate singur!

Aceasta a fost experienţa mea la Digital Divas, e clar că există mult loc de îmbunătăţiri, dar eu îmi păstrez optimisul şi sper ca în anii ce urmează lucrurile să se schimbe în bine.

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***