Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion 2sday: Birds, Flowers & Lace

10.6.14

Hello! :D

I'm a bad blogger :D Once again I have skipped my weekly " My Week In Photos" post, I do have two pretty good excuses for doing so, I forgot to take pictures and gifted myself for my birthday a small holiday :D If before my birthday I could have easily said that I am turning 27, now I have some issues saying the number out loud haha :)) Ok, I'm being overly dramatic about my age, better I show you what I've been wearing lately :)

I'm a bad blogger :( Deşi am zis că nu mai sar peste "Săptămâna în imagini", iată că s-a întâmplat din nou, aş avea două scuze destul de bune pentru care s-a întâmplat lucrul acesta, una dintre ele este că am sărit peste câteva zile, iar de vineri mi-am dăruit o scurtă vacanţă cadou de ziua mea :D Dacă înainte de ziua mea puteam să spun că împlinesc 27 de ani fara nicio problemă, acum parcă am ceva dificultăţi în a rosti acest numar haha :)) Dar să nu dramatizez prea mult, ia mai bine să vă arat eu ce-am mai purtat în ultimul timp :)


Clutch bag with push lock



Pastoral Birds & Floral Print Empire-waist Skirt

Today I chose to wear an outfit with a romantic feel to it, the lace and the floral print created the romantic impression so I didn't work to much to achieve it :) Last week I was declaring my love for this skirt on Facebook, I love the design, print and colors. I would have never though that one day I would say that soon I will have more skirts than pants :) I added my favourite pair of heels (it's the first time I am wearing them outside) that I think look great with this outfit, a pair of flats would look just as good as a pair of heels. I thought that the mini bag with golden details would go awesome with this outfit, you can wear it with the long strap or as a clutch, I love to wear it both ways so depending on the occasion I wear it one or the other way.

Astăzi am optat pentru o ţinută cu un aer romantic, danteluţa şi printul floral au avut grijă să îi dea un aer romantic nu a trebuit să mă chinui eu prea mult :) Mi-am declarat iubirea pentru fusta aceasta în urmă cu vreo săptămâna pe Facebook, îmi place extrem de mult felul în care e croită şi la fel de mult îmi plac culorile şi printul. N-aş fi crezut vreodată că o să zic că în curând o să am mai multe fuste decât pantaloni :) Am ales să port o pereche de pantofi cu toc, pantofii mei preferaţi (e prima dată când ies cu ei de când i-am primit) care cred eu că se potrivesc de minune la întreaga ţinută, ar arata la fel de bine cu o pereche de balerini sau sandale cu talpa joasa pentru zilele în care avem mult de umblat :) Iar gentuţa cu detalii aurii întregeşte din punctul meu de vedere perfect ţinuta, poate fi purtaă atât cu bareta lungă sau poate fi purtată ca un clutch, mie imi place să o port în ambele variante aşa că în funcţie de ocazie optez pentru varianta potrivită.




Pastoral Birds & Floral Print Empire-waist Skirt


Shirt / Bluză: Takko;
Skirt / Fustă: Blackfive;
Bag / Geantă: Front Row Shop;
Shoes / Pantofi: Deichmann;


Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***