Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion 2sday: Boyfriend jeans!

27.5.14

Even though it is not officially summer, the weather outside it sure screams summer to me so I welcome you beautiful season! I'll be honest and say that I'm really scared of the super hot days to come, but for now I'm really enjoying the cool evenings and my good sleep :D So if I can enjoy the cool evenings, that means I can still enjoy some of my spring clothing items that I didn't get to wear until now, today I'm wearing and outfit that I would wear on a girl's evening out (or going out with your boyfriend or friends), it is comfortable enough to walk around looking for place a to drink a delicious lemonade, yet at the same time it's chic :)

Calendaristic nu este oficial vară, dar după temperaturile de afară eu îi urez bun venit acestui anotimp frumos de pe acum :) Bine, încă nu e vara aia cu 40 de grade de care îmi e mie cel mai frică, încă mă pot bucura de seri destul de răcoroase şi de-un somn bun :D Dacă mă pot bucura de seri răcoroase înseamnă că mă pot bucura şi de marea majoritate a hainelor de primăvară pe care nu prea am apucat să le port până acum, aşa că astăzi m-am gândit la ţinută pentru o seară cu fetele (sau cu iubitul sau prietenii) în oraş, ceva destul de confortabil încât să ai posibilitata de a colinda străduţele în căutarea terasei cu locuri libere, dar în acelaşi timp suficient de chic ;)





boyfriend jeans

I love boyfriend jeans, I think they look really good with flats, sneakers, etc, but I think they look incredibly awesome worn with high heels ♥ I'm in love with my new pair of boyfriend jeans, I decided to wear them with a pair of gladiator sandals with a mini heel for comfort (I am so excited I get to wear them now I can't believe I had them for about 2-3 years now and I've only worn them like 5 times), a leather shirt (faux leather) with volume on the top part (I've noticed that I don't like how a tight shirt looks on me with these jeans) and because it was missing something I added my military inspired vest. 

Îmi plac blugii boyfriend la nebunie, mi se pare că se văd genial combinaţi cu absolut orice încălţăminte cu talpă joasă, dar mi se par de-a dreptul geniali combinaţi cu tocuri ♥ Sunt total îndrăgostită de noua mea pereche de blugi boyfriend, am ales să îi port cu o pereche de sandale gladiator cu un toc confortabil (de-abia aşteptam să le port, nu-mi vine să cred că le am de caţiva ani buni şi le-am purtat de maxim 4-5 ori), o bluză de piele (imitaţie) cu volum în partea de sus (am observat că nu mă avatajează foarte mult bluzele strâmte purtate cu blugi boyfriend) şi pentru că mi se părea că lipseşte ceva am adăugat şi vesta mea de inspiraţie militară. Ceea ce-a ieşit vedeţi în poze ♥ Et voila the look is complete!



Vest / Vestă: Choies;
Shirt / Bluză: Front Row Shop;
Jeans / Blugi: Here / Aici;
Bag / Geantă: 
Sandals / Sandale: Deichmann.
(click on Here to find out where you can get the clothing pieces I am wearing in the blog post click pe Aici sau Herepentru a afla de unde puteţi achiziţiona piesele vestimentare pe care le port în acest articol)

Have a lovely day, many kisses!

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***