Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Summer Fashion Festival by C&A

3.5.14

(Photo credit: Magda Gheorghe Photography)

Hei :D

Luni a fost o zi tare frumoasă, nu mă refer la vreme că deja nici nu vreau să mai vorbesc despre ea, m-am supărat, ci ziua în sine a fost frumoasă :D Julie (click-click) m-a invitat să o însoţesc la lansarea noii colecţii de vara C&A. Evenimentul a avut loc într-o locatie foarte interesantă, un bistro numit Acuarela pe care trebuie neapărat să-l mai vizitez pentru că mi s-a părut un loc tare inedit. Summer Fashion Festival a fost primul eveniment cu dress code la care am participat şi tare m-am bucurat când am vazut că este vorba despre stilul bohemiam, un stil care simt că mă reprezintă în totalitate. Îmi pare însă rău că a fost frig şi n-am putut să mă îmbrac exact aşa cum am vrut (veţi vedea marţi ţinuta la care mă gândisem), aşa că a trebuit să adaptez ţinuta la condiţiile meteo :D

Eu, Julie şi Raluca :D (Photo credit: Magda Gheorghe Photography)

(Photo credit: Magda Gheorghe Photography)

Dress code-ul evenimentului a avut o strânsă legătură cu influenţele acestei noi colecţii, o colecţie veselă, plină de culoarecaracterizată de imprimeuri grafice, minimaliste şi folclorice. Această colecţie este un manifest pentru libertate, încredere şi aventură. Ţinutele cu influenţe gipsy compuse din piese decorate manual în culori puternice sunt alăturate cu succes articolelor din denim. Must-have pentru această vară sunt şalvarii cu imprimeu, jachetele subţiri şi rochiile maxi. 


Cateva piese care mi-au atras in mod special atentia, nu-i asa ca sunt superbe? ♥



M-am simţit absolut minunat alături de Julie şi Raluca, a fost un eveniment foarte reuşit, atmosfera placută, muzică buna (Jazz du jardin), locaţie perfect aleasă, ah, de-abia aştept să vină vara!

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***