Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Apidava Crema contur ochi

13.11.14



Salutare!

Se spune ca in momentul in care folosesti o crema de fata buna, aceasta ar trebui sa fie la fel de buna si pentru zona ochilor (cel putin asa am citit), lucru pe care nu pot sa-l confirm sau sa-l infirm, insa eu una n-am gasit crema aceea de fata care sa ma multumesca si tocmai de aceea aleg sa foloses doua produse diferite. Dupa crema contur ochi de la Apidava alerg de mult timp, acum insa este in sfarsit a mea si nu pot decat sa ma bucur ca am achizitionat-o si-am sa va povestesc imediat de ce.

Denumire: Apidava Crema contur ochi;
De unde îl pot achiziţiona?: Farmaciile Bella Dona sau magazinele online;
Ce preţ are?: 19 – 20 lei;
Ingrediente: Aqua demin.Helianthus Annuus Seed OilVitis Vinifera Seed OilSimmondsia Chinensis Seed WaxOlea Europaea Husk OilLanolinPropylene GlycolGlycerinBeeswaxMelRoyal Gelly,TriethanolamineEthylhexylglycerinSodium BenzoatePerfume.
Cantitate: 30 ml;

Crema vine ambalata intr-un borcans de sticla si aici as avea de obiectat doua lucruri, nu-mi place ca este transparent si nu-mi place ca e din sticla, mi-a scapat pe jos zilele trecute si am avut niste emotii foarte mari pentru ca eram sigura ca s-a facut praf, am avut noroc, a ramas intact, deci pot sa presupun ca e destul de rezistent, mi-a cazut de la o inaltime destul de mare direct pe gresie. Capacelul se inchide fara probleme si ramane inchis, nu se invarte in gol.



Textura este una cremoasa, intra repede in piele si imediat imi simt zona extrem de relaxata (folosesc termenul acesta pentru ca am zona ochilor extrem de uscata, inlusiv pleopele), hidratata si parca si mai luminoasa. Nu este lipicioasa, insa ramane o pelicula usor grasa (spre exemplu daca urmeaza sa ma machiez folosesc un servetel pentru a tapota zona). Am descoperit ca este geniala si pentru buzele uscate, in cateva secunde le hidrateaza si le parca au un aspect mai sanatos, acum o folosesc pentru ambele probleme haha :) In ceea ce priveste ingredientele ma declar foarte multumita, avem un singur iritant la sfarsitul listei si anume parfumul, insa nu-mi fac griji in privinta sa. Mirosul este unul destul subtil deloc deranjant. Este comercializata ca o crema antirid, insa nu pot spune ca am observa modificari in ceea ce priveste ridurile pe care le am, eu am cumparat-o pentru ca  aveam nevoie de o crema foarte hidratanta pentru zona ochilor declar super incanatat de acest produs

Ati incercat aceasta crema? Ce parere aveti despre ea? :)

Va doresc o zi frumoasa, v-am pupat :***