Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Thanksgiving Day online sales!

16.11.14


Heya!

I’m sighing and I’m sighing in a laud way so everybody knows my “pain” haha :)) Did I scare ya’? Nothing bad happened to me, I am sighing at the beautiful dresses from today’s post. Sometimes I think I would love to have all the money in the world and be able to buy everything I want whenever I want it (especially shoes :D). But then I come back to my senses and I realize that if that would happen I would probably lose the joy and enthusiasm I get every time I buy something that I want and I don’t want that to happen. I can’t describe the joy I get when I see sales, basically I can’t hear and see anything else, I target quickly what I want and attack it :)) Online it is a little bit more difficult, the “enemies” might be quicker then you, but it’s not impossible. So what are the sale I keep talking about? Nope, not the Black Friday sales, the Tidebuy 2014 Thanksgiving Day online sales, maybe not all of us are celebrating this holiday, but sales are always welcomed, aren’t they? :D

Suspin si nu suspin asa in sinea mea, suspin in asa fel incat sa ma auda toata lumea, sa stie toata lumea “durerea” mea haha :)) V-ati speriat putin? N-am patit nimic, n-am patit nimic, suspin dupa frumusetile astea din postarea de astazi. Cateodata zic, as vrea sa am toti banii din lume sa pot face shopping cat e ziua de lunga, in fiecare zi sa-mi iau cate ceva nou (in special incaltaminte :D). Dupa ce-mi trag doua palme si-mi revin, imi dau seama ca daca lucru acesta ar fi real probabil mi-as pierde foarte repede entuziasmul si bucuria ce vin la pachet cu achzitionarea lucrului pe care mi-l doresc. Bucuria-i maaare cand vad reduceri, pur si simplu nu te mai intelegi cu mine, ochesc repede ce vreau si sar la atac :)) Online e putin mai dificil sa faci asta, asta pentru ca “inamici” s-ar putea sa fie mai rapizi decat tine, de data aceasta este dezavantajat, nu-i vezi, insa nu este imposibil. Despre ce reduceri va povestesc astazi? Nu despre cele de Black Friday, ci despre cele de Ziua Recunostintei, chiar da aceasta nu este o sarbatoare de-a noastra, reducerile sunt benivenie orcand, nu-i asa? :)

For Thanksgiving Day Tidebuy is cutting up its prices, up to 90% off on selected dresses, bags, shoes and accessories and believe me when I say there are a lot of options to choose from, my heart is now at the dresses category, they’re simply amazing and it was incredibly hard for me to choose only 4 to show you, you will see for yourself if you visit the website: http://www.tidebuy.com/s/Thanksgiving-162/. Here are my picks:

De Ziua Recunostintei Tidebuy ofera clientilor sai reduceri de pana la 70% atat la rochii, genti, pantofi cat si la accesorii si credeti-ma cand va spun ca avem de unde alege, inima mea a ramas undeva la rochii si cu greu am reusit sa ma limitez la a va arata doar 4, o sa intelegeti ceea ce incerc sa va spun daca vizitati site-ul. Iata alegerile mele, care sunt ale voastre? :D


Here – Here – Here




Here – Here – Here

What are your picks? :D

Ia spuneti-mi, pe voi ce anume va tenteaza? :D

Have a lovely day, many kisses :***

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***