Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week In Photos (27.10 - 02.11)

3.11.14



Hello!

Ah what a beautiful end of October I had! I want more, I want more :D It rarely happens to me to start the week in a pleasant way and end it a perfect way and when I say rarely well you'd better believe because most of my weeks are just like a roller coaster ride haha :)) But no, this one was perfect, I can't wait to see what awaits for me next!

Ah ce sfarsit de octombrie frumos! Mai vreau, mai vreau :D Rar mi se intampla sa incep o saptamana cu bine si sa o inchei perfect si cand zic rar sa ma credeti ca e rar pentu ca deobcei saptamanile mele sunt ca un roller coaster haha :)) Dar nu, asta a fost perfect, sunt curioasa ce urmeaza!

Monday / Luni


Beautiful nail color, right? Too bad it only lasted for a night and a few hours the next day then it started coming off, I have no idea what I did wrong, I have some testing to do now :/ Monday evening = MasterChef :D

Frumoase unghiute, nu-i asa? Au fost pentru o noapte si cateva ore din a doua zi pentru au inceput imediat sa mi se decojeasca, habar n-am ce am facut gresit, trebuie sa testez :/ Luni seara =  MasterChef bineinteles :D

Tuesday / Marți


I decided for the 392842934 time that I am going to start eating healthy, it lasted only a day don't worry so for dinner I had a pork steak with vegetables, I grated some cheese on them, they really good, but I felt hungry again in like an hour, I think I have to eat the whole bag of vegetables :D Ad=n

De marti am decis sa mananc mai sanatos (pentru a 2462364 oara), m-a tinut o zi asta bineinteles - am asociat carnea cu legumele la tigaie si am ras putin branza peste ele, foarte bun, insa eu nu reusesc sa ma satur, cred ca trebuia sa mananc toata punga de legume haha :D

Wednesday / Miercuri


On Wednesday my niece also thought I should eat healthier and she made me imaginary soup, pizza and cake haha :D

Miercuri nepotica mea s-a gandit la sanatatea mea si cum stie ca vreau sa ma mentin in forma mi-a servit la pranz macare imaginara, am servit ciorbita, pizza si tort :D 

Thursday / Joi


Thursday Dana Rogoz has officially launched her perfume so I went there with Julie, Cristina and Dorina to congratulate her and smell the perfume :)) Her pop-up store looks amazing, I knew she would have an awesome idea and she did :D Btw her perfume smells sooo gooood, I've added it on my whislist :D

Joi am fost impreuna cu Julie, Cristina si Dorina la lansarea oficiala a parfumului Danei Rogoz. O atmosfera tare placuta, calda, o idee inedita asa cum numai Dana putea sa puna la cale! Parfumul miroase foarte bine, l-am adaugat pe lista de dorinte :D

Friday / Vineri


I wished for a little bit of sun, wish granted! :D I hope I'll see it again this week-end. My week-end started earlier this week, I watched some cartoons with my niece and when I got home I got back to work because I wanted to watch The Voice :)

Soare am vrut, soare am primit, din pacate l-am putut admira doar pe geam sper insa sa ne incante cu caldura sa si in week-end. Am inceput week-end-ul mai devreme, m-am uitat impreuna cu nepotica mea la un film de desene animate, apoi m-am reapucat de treaba cand am ajuns acasa sa pot prinde sa ma uit la Vocea Romaniei :)

Saturday / Sâmbătă


I finally managed to take photos of a new makeup tutorial, you are going to see it this week, I forgot how long it took me to take the photos, but I am super pleased with the result. You haven't seen any makeup tutorials lately because I didn't have time to do them, but I promise I am going to try harder :) We ended the day with another cartoon, this time it was Bambi :)

Am reusit in sfarsit sa realizez un nou machiaj pentru blog, o sa-l vedeti saptamana acesta, am uitat cat de mult timp imi ia sa pozez un tutorial, insa sunt super multumita de rezultat. Din lipsa de timp nu ati mai vazut machiaje pe blog. insa promit ca am sa incerc sa postez mai des :) Seara s-a terminat tot cu desene animate, de data aceasta Bambi :)


Sunday / Duminică
Sunday I went to vote for a new president and then I "landed" straight to my sisters-in-law birthday party, I brought the cake (biscuit chocolate pudding cake - my favourite cake) and it was really good, I know need to make more haha :)))

Duminca am fost la vot, apoi am "aterizat" direct la petrecerea de ziua de nastere a cumnatei mele, anul acest eu i-am pregatit tortul (tort de biscuiti - preferatul meu haha :D) si a fost tare bine primit, am primit comenzi serioase haha :))))


You can also follow me on Instagram, I post new photos almost everyday: @goldandsilversparkles :D

Va invit sa ma urmăriti si pe Instagram, postez aproape zilnic poze: @goldandsilversparkles :D

How was your week?

Cum a fost saptamana voastra?

Have a lovely day, many kisses :***

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***