Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Beauty News: La Roche-Posay a lansat doua noi produse

23.2.14


Hola :D

Am încercat de-a lungul timpului câteva produse de la La Roche-Posay (am scris și pe blog despre ele) și nu de mult am declarat că gelul de curățare din gama Effaclar mi-a plăcut teribil de mult :) În luna Februarie La Roche-Posay a lansat două noi produse, produse destinate tenului sensibil predispus la roșeață. Cele doua noi produse sunt:

ROSALIAC GEL MICELAR DEMACHIANT

INDICAȚII:
  • Piele sensibilă, fina și reactivă, cu roșeață sau cu predispoziție către rozacee.

UTILIZARE:
  • Externă. Aplicați produsul pe o dischetă demachiantă sau folosiți-vă vârfurile degetelor. Stergeți cu grijă, fără să frecați. Gelul micelar demachiază delicat, lăsând pielea proaspată, curată și catifelată.


A fi folosit fără clătire cu apă. 

ROSALIAC AR INTENSE
PROPRIETAȚI: 
  • Rosaliac AR combină 3 ingrediente active pentru a estompa roșeața direct de la sursă.
INOVAȚIE:
  • Ambofenol: un extract natural puternic bogat în polifenoli pentru a reduce mărimea vaselor sangvine și a întări pereții acestora;
  • Neurosensinaun ingredient activ calmant ce reduce apariția roseței;
  • Apa termală La Roche-Posay, anti-iritantă și decongestionantă.

REZULTATE:
  • Calmează imediat senzațiile de disconfort;
  • După 4 săptămâni roșeața este redusă iar culoarea tenului devine mai uniforma;
  • Eficacitate anti-recidiva demonstrată.
Ați încercat noile produse? Aveți vreun produs preferat de La Roche-Posay? :)

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***