Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Oh BOY!

4.2.14

Hello :D

Do you think I would pass the opportunity to get some cool photos in the snow? Of course not, told you I was a big kid at heart, just look at me, I was running through that snow acting like I've never seen snow in my life :)) On my right there were kids, on my left kids, behind me there was a skate ring where people were having fun and skating on the rithm of the music, dogs running through the snow, all I needed was a sleigh and believe me this would have been one of the most fun days I have ever had in a while!

A venit, a venit iaaaaaarnaaaa...(hai, hai, cântaţi cu mine :D) Păi se putea să n-am eu poze în zăpadă? Normal că nu se putea, priviţi cum iese la iveală copilul din mine copilul din mine, ţopăiam prin zapada aia de zici că nu mai vazusem aşa ceva vreodată haha :D, nu ţopăim de frig că nici nu l-am mai simţit, topăim de încântare şi fericire :)) Copii în stânga, copii în dreapta, patinoar in spate, caţei alergând prin zapada, ziua de ieri a fost superbă, nici că-mi mai venea să plec de acolo, o sanie îmi mai trebuia şi declaram oficial că a fost una dintre cele mai distractive zile din ultima perioadă!

Everybody should own a parka, it is perfect for winter, it keeps you warm! When I was younger you wouldn't have caught me dead wearing a longer jacket like a parka, now I wouldn't wear anything else, it keeps my back warm and (you know you should always wear something that covers your back) it is a very versatile piece :)

O parka calduroasă pentru o iarnă friguroasă haha :D Înca afirm cu tarie ca o parka sau o geaca lungă grosuţă nu trebuie să lipsească din garderoba nimanui, sunt ideale pentru iarnă şi foarte versatile, daca în anii adolescenţei mă feream total de gecile lungi, acum nici nu-mi imaginez sa mai port altceva, nu suport frigul la spate şi nici nu e indicat sa umblăm cu spatele gol.




The bracelet doesn't look how I imagined it is going to look, the metal is thin so to me it it looks a little bit cheap, I thought it was going to be a little bit more well made, I do like the color of the leather strings though haha :D

Braţara nu e exact aşa cum imaginam eu că o să fie, metalul din care e făcut capul leului e destul de subţire şi din punctul meu de vedere asta o face să nu pară de calitate, îmi place în schimb culoarea brățării haha :D

The cropped hoodie keeps you really warm, it is fuzzy on the inside and I couldn't really feel the cold :)) It did come with a slightly small defect behind the hood, but I can easily fix that. I love cropped shirts/hoodies, I think they look awesome with high-waisted pants/skirts and I really wanted a cropped hoodie for some tne now, I am happy that this one is not too short :)

Hanoracul este super călduros, are un fel de "puf" pe dinăuntru care ţine de cald, aproape că nici n-am simţit frigul :)) A venit cu un mic defect în spatele glugii, dar din fericire se poate repara cu uşuriţă. Îmi plac tare mult bluzele crop-uite, mi se pare ca se văd tare bine bine la pantaloni/fuste cu talie inalta, şi-mi doream un hanorc de genul de ceva timp, mă bucur ca nu e prea scurt :)


I had these sneakers on my wishlist for a while now, I really like high top sneakers, I think these ones look amazing. I know there are some differences between Asian shoe sizing and our shoe sizing so I was always scared to order them because I thought they were going to be small, and they are small :( I thought I was going to loose both of my big toes trying to walk in them hahah :)))

Îi aveam pe wishlist de o veşnicie, mi se pare ca arată genial, îmi place super tipul acesta de adidaşi, problema mea era cu numărul, ştiu ca e o diferenţă între numerelor şi numerele noastre şi îmi era frică să nu-mi fie mici. Din pacate îmi sunt mici, am crezut că o să-mi pierd ambele degete mari de la picioare încercând să merg cu ei haha :)))

Beanie / Fes: No Name;
Parka: Takko;
Jeans / Blugi: Kiabi;



Vă doresc o zi minunată, v-am pupat!

Have a lovely day, many kisses :***