Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week In Photos (17.02 - 23.02)

24.2.14


Hello :D

So I'm saying goodbye to another full, agitated and beautiful week :) Now if you think that time flies by, one you start doing these "Week in photos" posts you realize that it really does, I don't even know when this week started and ended, I would mind if the day was longer haha :D

Îmi iau la revedere de la înca o altă săptămână agitată, aglomerată, dar în același timp frumoasă :)  Cred că am mai zis asta în altă postare, dacă ți se pare că în general timpul fuge pe lângă tine, să vezi cum e atunci când te apuci de postările "Săptămâna în imagini", nici măcar nu știu când a început săptămâna și când s-a încheiat, nu mă deranja ca ziua să aibă câteva ore în plus haha :D

Monday / Luni 

On Monday I said hello to you right before leaving for Constanta, we had some things to do there and while we were there we also wanted to see the sea. Unfortunately by the time we got to Mamaia it was already dark outside and Mamaia looks really, really spooky at night in the winter time so we left :(

Luni v-am salutat înainte de a pleca până la Constanța, dacă tot aveam treabă acolo am zis să vizitam și marea pentru câteva minute. Am ajuns până în Mamaia, dar din păcate nu am apucat să vedem nimic pentru că s-a înserat și era beznă și pustiu peste tot, așa că am plecat spre casă :(

Tuesday / Marți

On Tuesday evening I was at the Activia event with Dorina, we met up with Stefania there and we had to take a picture together :)

Marți seară am fost la evenimentul Activia împreună cu Dorina, acolo ne-am întâlnit și cu Ștefania și n-am putut să nu facem și-o poză împreuna :)

Wednesday / Miercuri

On Wednesday I was at the Social Media Summit :) I showed you the outfit I decided to wear on Insta :D Heidi was also there and they delighted us with awesome chocolate, they were also making personalized chocolate bars, I got two, on for my boyfriend, he's birthday is coming up soon and I thought it is going to be a lovely present, he loves chocolate and one for my parents (photo) ♥

Miercuri am fost aproape toată ziua la Summit-ul de Social Media :) V-am arătat și pe Insta ținuta pe care am ales să o port :D Au fost prezenți acolo și cei de la Heidi care ne-au încântat gusturile și ne-au dăruit cu ciocolate personalizate, una dintre ciocolate a avut un mesaj pentru prietenul meu, cum se apropie ziua lui de naștere știam ca o să fie plăcut surprins de cadou, mai ales că ii place tare mult ciocolata, iar cea de-a doua a avut un mesaj pentru parinții mei (poza) ♥

Thursday / Joi 

Even though I don't really like apples, an apple is what I had for lunch on Thursday, I was in a hurry so I just grabbed one and left :)) (I also had some pretzels). On my blog you've seen a new makeup tutorial and for dinner I had one of my favorite dishes: fried rice with pork and soy sauce.

Deși nu mă omor dupa mere, joi atât am apucat să iau din casa înainte să plec, așa că mărul a fost prânzul meu :)) (am mai ronțait și niște covrigei). V-am arătat pe blog un nou machiaj și seara m-am răsfățat cu unul dintre felurile mele preferate de mâncare: orez prăjit cu carne de porc și sos de soia :D

Friday / Vineri

Got these babies from Dasha.ro, my first pair of stiletto heel and they are so glittery and sparkly, I love them, can't wait to wear them :D

Vineri mi-am luat frumusețile astea de la Dasha.ro, prima mea pereche de pantofi stiletto și cu siguranța nu ultima, unde mai pui că-s și sclipiciosi, îi ador, de-abia aștept să îi port :D

Saturday / Sâmbătă


On Saturday I cooked and wrote some articles, I just have to do stuff all the time :)) I prepared one of my favourite dishes, I can't have enough, I could eat the whole thing and in the evening I had a delicious ice cream :D

Ziua de sâmbătă a constat în gătit și scris pe blog, nu stau locului nicio secundă :)) Am pregătit un alt fel de mancare foarte indragit de mine și-apoi spre seară m-am bucurat de o înghețată super delicioasă :D

Sunday / Duminică


I spent almost my entire day at my sisters-in-law place, had my nails done, my little sister-in-law does an awesome job and I'm so lucky that I can ask her 1464742 questions I have :)) After that, I went for a photo shoot, this time with a new photographer, you'll see the results on Sunday (I hope haha) :D

Mi-am petrecut aproape toată ziua la cumnatele mele acasa, mi-am reînoit unghiuțele, cumnata mea face o treabă grozavă și ce noroc pe mine că mă lasă să o stresez cu zecile de întrebări pe care le am :)) Apoi am ieșit la o scurtă sedință foto la care de data asta am avut un nou fotograf, rezultatele le veți vedea marți (sper hahaha) :D

How was your week?

Cum a fost săptămâna voastră? :D

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***