Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

February Favourites

27.2.14


Hello :D


It's time to say goodbye to February, a month which brought us a few days of awesome warm weather, I almost thought spring is here and wanted to pack my winter clothes, well I am glad I didn't because the cold is back, I've seen that the sun is shining some parts of the country, but here in Bucharest we don't get to enjoy it :)) Enough blabbering because you know I can go on and on and on...this month I've tried a few new products and they all made it to my favourites post :)

A venit timpul să ne luam la revedere și de la luna Februarie, lună ce ne-a adus pentru câteva zile temperaturi de primăvară, mai aveam puțin și îmi împachetam hainele de iarnă, noroc însă că n-am făcut-o pentru că în ultimele zile a fost un frig teribil, deși am văzut că prin alte părți ale țării soarele se ivește pe cer, în București ne evită :)) Revenind la ale noastre, luna aceasta am mai încercat câteva produse noi, produse ce se ragăsesc în postarea de astazi :)


  • I was very skeptical regarding the shampoo from Cien, I was absolutely sure I wasn't going to like it, but I was wrong, it leaves my hair soft and shiny. It is gentle enough for daily use, it didn't dry out my hair. The smell is ok, nothing special.
  • All is see everywhere I look is the Micellar Water from Garnier, so I thought I would give it a try, for the moment I'll just say I like it, I want to tell you more in a future review...ohhh I'm so mysterious :D
  • Surprises, surprises....the cleansing gel from Gerovital is back in my skin care routine, I think I'll always love this cleansing gel :))
  • Am fost tare sceptică în privința șamponului Cien, aproape că puteam baga în foc că nu o să-mi placă, dar m-am înșelat, îmi lasă părul moale și strălucitor. L-am folosit cu brio chiar și în fiecare zi fără să-mi usuce părul. Mirosul e ok, nu-i ceva special;
  • Loțiunea micelară de la Garnier în sus loțiunea micelară de la Garnier în jos, unde ma uităm numai de ea dădeam, pentru că loțiunea de la Bioderma era pe terminate, am zis să îi acord o șansa acesteia, mai mult produs la mai puțini bani, hell yeah! O să mă limitez în a spune momentan că îmi place și mai multe detalii vă voi da într-un viitor review....uuuu ce misteriosă sunt haha :D
  • Surprize, surprize...gelul de curățare de la Gerovital e din nou prezent în rutina mea de îngrijire a tenului, cred că o să iubesc gelul acesta toată viața mea :))


  • I've used the lip gloss from MUA (shade: Lips are sealed) every time I got out of the house in a hurry, I love the color, it is pigmented and you can't even feel it on your lips :D The no name lipstick is one of my favourite lipsticks, the color is perfect for spring, it is very pigmented, it doesn't dry out my lips and it lasts a pretty good amount of time on the lips (I wore it here Sweets & Treats). I love Shade 2 of the MUA lipstick, it very pigmented, it doesn't dry out my lips and it really last a pretty long time on my lips (I wore it here: I'm BROKE);
  • I recently talked about the innisfree highlighter - innisfree face designing duo - I tried combining the two highlighters and I liked how it looked;
  • The blush from Etude House is mega-super cute, I almost forgot about it, but have tried it recently and now I love it, I will review it soon;
  • Maybe you are asking yourself what is that dark sponge looking thing? It is a Konjac sponge, a facial sponge made out of 100% pure, natural konjac dietary fiber (konjac is a plant). The one I got gently exfoliates the skin, kills acne-causing bacteria and it is ideal for people with Atopic skin disorders. I couldn't say that I am acne free because of it (I'm taking a treatment for acne) because I haven't used it for a very long period of time, but after I use it my skin has never, even felt so soft before, I love the feeling :D
  • Gloss-ul de buze de la MUA (nuanta: Lips are sealed) l-am folosit de fiecare dată când am fost pe fugă, îmi place tare mult culoarea, e pigmentat și nici nu-l simți pe buze :D Rujul no name e unul dintre rujurile mele preferate, culoarea e perfectă pentru primvară, super pigmentat, nu-mi usucă buzele și e destul de rezistent (l-am purtat aici: Sweets & Treats), iar rujul de la MUA (nuanta 2) are o culoare bestială, pigmentat, hidratant și la fel ca și rujul no name, destul de rezistent (l-am purtat aici: I'm BROKE);
  • Despre iluminatorul de la innisfree v-am vorbit de curând - innisfree face designing duo - am combinat cele două nuanțe și mi-a plăcut rezultatul;
  • Blush-ul de la Etude House e super-mega cute, pentru o bună perioadă de timp am uitat de el, dar am descoperit de curând că-mi place tare mult așa că o să îi fac și un review;
  • Probabil că vă întrebați ce e chestia aia neagră din poze :)) E un burete Konjac, un burete facial natural 100%, fabricat din fibre vegetale (konjac-ul este o plantă). Cel pe care l-am ales eu (sunt mai mulți disponibili) exfoliază delicat pielea și omoară bacteria care cauzează acneea, este destinat persoanelor cu tenul hipersensibil. N-aș putea spune că momentan acneea a disparut datorită lui (urmez oricum un tratament) pentru că nu l-am folosit suficient de mult, dar după ce-mi masesz fața cu el vă spun sincer că piele mai fină ca atunci n-am avut în viața mea :D
What were your favourite products this month? Have you discovered something new?

Care au fost produsele voastre favorite luna aceasta? Ați descoperit ceva nou? :)

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***