Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Innisfree Face Designing Duo

22.2.14

Hey! :)

I've decided to be a little bit more adventurous in the world of Asian cosmetics and this time beside the fact that I've tried a new brad, a brand that I've heard before of, I've tried a different type of makeup product :) It caught attention the moment I saw it, but I hesitated a little before ordering it because I wanted to see some swatches and I couldn't find any reviews and from the photos on the website I couldn't really see how the product looked. So despite the fact that I had no idea what I was getting, I ordered it and now it is mine :)

Am hotărât să mă adventurez și mai mult în lumea cosmeticelor asiatice și de data aceasta pe lângă faptul că am încercat un brand nou, brand care nu-mi este strain, m-am îndepărtat de BB Cream-uri și m-am îndreptat către un alt tip produs :) Mi-a atras atenția de cum l-am văzut, dar am stat ceva pe gânduri până să-l comand pentru că din păcate n-am găsit absolut niciun review și eram tare curioasă să văd câteva swatch-uri pentru că din pozele de pe site nu-mi dădeam seama mare lucru. Mi-am zis, ce-o fi o fi și către mine a plecat :)

NameDenumire: Innisfree Face Designing Duo ***;
Shade / Nuanță: #01 Cozy Afternoon Sunlight (available in three shades / disponibil în trei nuanțe)
Where can I buy it from?De unde îl pot achiziţiona?: 
http://www.cosmetic-love.com/image/promotion/banner/234-60-half-banner.jpg
cosmetic-love
Price? / Ce preţ are?: 16.23$;
Amount / Cantitate

The packaging is simple and a little bit more serious, it is not that cute & girly like the ones I have. It is made out of a qualitative plastic, without too many details. It doesn't have a mirror.

Ambalajul este simplu, mai serios, nu la fel de cute &girly precum aveau ambalajul celălate produse asiatice pe care le-am încercat până acum. Este confecționat dintr-un plastic calitativ, fără prea multe detalii. Nu are oglindă.

The product comes in powder form, a very fine powder. From the pictures on the website I had the impression that half of it is an illuminating powder and the other half is a contour powder, I really wanted to try something new, especially a new contour powder, having fair skin it is really hard for me to find a contour powder that doesn't make me look dirty or that is too reddish.

Produsul este sub formă de pudră, o pudră foarte fină. Din pozele de pe site am avut impresia ca este vorba despre o pudră iluminatoare și una de contur, chiar eram în căutarea unora, în special a uneia cu care să-mi pot contura fața, având tenul deschis la culoare îmi e greu să-mi găsesc o nuanță care să nu dea un aspect de murdar sau să fie prea roșiatică. 

Both of the powders are illuminating powders, with small glitter particles, not powdery at all, they give you that healthy glow without making your face look oily, they also apply really beautiful on the skin. Regarding they're staying power, they are absolutely wonderful, I've worn the lightest shade for more than 10 hours and it was still there before taking my makeup off. I love the fact that they give a subtle glow and the risk of putting too much product is minimal. I like to use the lightest shade on my cheekbones, brow bone and on the bridge of my nose and the darker one right on top of my blush, I do think the darker shade looks better on darker skin tones, it is perfect for that J.Lo glow :D 

Ambele pudre însa sunt pudre iluminatoare, cu mici particule de sclipici, deloc prăfoase care oferă acel healthy glow fără a vă face fața să pară uleioasă și se aplică foarte frumos. În ceea ce privește rezistența, sunt foarte rezistente, ultima dată am fost machiată (am folosit nuanța deschisă) pentru mai bine de 10 ore și la demachiere era la locul ei. Îmi place foarte mult faptul că oferă o iluminare subtilă, riscul de folosi prea mult produs este minin. Folosesc pudra deschisă la culoare pe osul pometelui, pe arcadă și pe puntea nasului, iar pe cea închisă o aplic direct peste blush, pe un ten mai inchis la culoare s-ar vedea mult mai bine folosită ca iluminator, for that J.Lo glow :D

And now some swatches / Și acum câteva swatch-uri:

(The lightest shade - first two pictures from left to right: artificial lighting; third picture: flash. / Nuanța cea mai deschisă - primele două poze de la stânga la dreapta: lumină artificială; a treia poză: blitz.)

(The darker shade - first two pictures from left to right: artificial lighting; third picture: flash./  Nuanța închisă - primele doua poze de la stânga la dreapta: lumină artificială; a treia poză: blitz.)

Out of the two powders I like the lighter shade the most, I don't see myself using the darker shade very often, even though in the picture on the website I see that the girl uses the darker shade as a contour powder you can clearly see in my swatches that the powder is too shimmery and too light for it to be a contour powder. If the darker shade was matte, then this would have totally been forever and ever in my makeup collection, but I only like half of it :)

Dintre cele două pudre cel mai mult îmi place nuanța deschisă, nu mă văd folosind foarte des nuanța mai închisă, deși pe site arată că poate fi folosită ca pudră de contur din swatch-uri se vede clar că este mult prea sidefată și prea deschisă la culoare pentru a putea fi folosită pentru asta. Dacă nunța închisă era mată atunci declaram cu mâna pe inimă că nu mai schimb produsul, dar așa îmi place doar pe jumătate :)

Tempting product? :)

Tentant produsul? :)

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***