Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Benefit they're Real! Mascara

8.2.14




Hello :D

Santa was really generous last Christmas, I must have been a really good girl :)) Amongst the gifts I have received last year for Christmas I also got my first Benefit product, the they're REAL! Mascara. I was super mega thrilled about it because I heard and read a lot of good stuff about it and I was dying to try it out to see if it really is that good as people say it is. Continue reading if you want to find out if it cheated my expectation or it really is that amazing, if you already read my previous post, then I think you already know the answer haha :D

Se pare că anul trecut am fost foarte cuminte pentru că Mos Crăciun a fost tare generos :)) Printe cadourile pe care le-am primit s-a aflat și rimelul they're Real! de la Benefit, primul meu produs de la Benefit ♥ Am fost super, mega fericită când l-am vazut pentru că auzisem și citisem numai lucruri grozave despre el și eram tare curioasă să vad dacă chiar face ceea ce promite. Dacă mi-a înselat sau nu așteptările veți afla astăzi, deși dacă ați citit penultima postare probabil că deja știți ce părere mi-am făcut despre el haha :D

benefit, they're real! mascara
Name / Denumire: Benefit they're Real! Mascara;
Where can I buy it from? / De unde îl pot achiziţiona?: Sephora, Benfit / din magazinele Sephora
Price? / Ce preţ are?: 23 $bănuiesc că undeva în jurul sumei de 100 de lei, am întrebat pe pagina Sephora, dar din păcate nu am primit un raspuns.
Amount Cantitate: 8.5gr;
The company says Ce spune producătorul: "They're real! lengthens, curls, volumizes, lifts & separates. Our jet black, long-wearing formula won’t smudge or dry out. A specially designed brush reveals lashes you never knew you had!" - via benefitcosmetics.com / "They're real! alungește, întoarce, oferă volum, ridică și separa. Rimelul de o culoare negră intensă, cu formula sa pentru o purtare îndelungată, nu va curge sau se va usca. Peria  sa este special concepută pentru a dezvălui gene pe care nu credeați că le aveați!"

The product comes in a cardboard box that unfortunately I have thrown it out the minute I have opened it, I think I was overly excited and I forgot about keeping it :)) I love the packaging, simple yet elegant, I really like the fact that it looks like it's made out of metal, which is not, it is made out of a good quality plastic.

Produsul vine ambalat într-o cutie de carton pe care din păcate nu o mai am, cred că eram mult prea entuziamată atunci când l-am primit și-am uitat complet să o păstrez :)) Îmi place tare mult ambalajul produsului, mi se pare simplu și elegant și-mi place tare mult faptul că pare realizat din metal, deși evident este realizat din plastic de foarte bună calitate.


benefit, they're real! mascara, brush

The brush has small silicone bristles and as you can see in the above picture the end is rounded. You might say: this brush doesn't look special at all, but let me tell you, IT IS! I have never liked silicone bristle brushes, I've tried a lot of mascaras with silicone bristles and I think like only one did an ok job for my rebellious lashes, this one does wonders. I can feel and see how it combs through every lash not leaving one uncoated. It is really easy to apply it and thanks to that rounded end I can get to my almost invisible eyelashes in the inner corner of my eyes without making a mess.

Periuța are peri de silicon și după cum puteți observa din poza de mai sus capătul este rotunjit. Deși la prima vedere pare o periuța obișnuita, vă spun sincer că aceasta face minuni, iar șansa ca eu să zic asta despre o periuță cu peri din silicon e total spre zero pentru ă pana acum cred că una singură mai fost ok pentru genele mele rebele :)) Efectiv simt și văd cum prinde fiecare geană în paarte și trece printre ele nelăsând niciuna neacoperită. Îl aplic cu foarte mare usurință, nu mă murdăresc și capătul rotujit al periuței mă ajută să ajung și la genele aproape invizibile din colțul intern al ochiului.

Besides the fact that I have a problem with silicone bristle brushes I also have a problem with non-waterproof mascara, they are the only ones that can keep my lashes curled, even though this mascara is not waterproof somehow it manages to keep my lashes curled all day, it gives amazing color, it doesn't smudge, it doesn't budge, it dries out quickly after you apply it and it looks amazing the whole day. I am using my Bioderma micellar water to remove it and I found out that it works best if I first apply the cotton pad on my eye, press it gently for a few seconds and they remove it, if I don't do it like this, I might end up losing some lashes :))

Pe lângă faptul că am o mare problemă cu periuțele cu peri de silicon, am o problemă și cu rimelurile non-waterproof, având genele destul de drepte (după cum veți vedea în pozele de mai jos) doar rimelurile waterproof reușesc in general să-mi țina genele întoarse pentru o lungă perioadă de timp. Rimelul they're Real! nu este waterproof, dar reușeste cu brio să-mi țina genele întoarse până la demachiere, are o culoare întensă, nu curge, nu se întinde, se usucă repede dupaă aplicare și arată impecabil pe toată durata purtării. De demachiat se demachiază relativ usor, eu folosesc loțiunea micelară de Bioderma, am obervat că trebuie mai întâi să aplic discheta demachiantă pe ochi, să aștept câteva secunde și apoi să încep să îndepărtez rimelul, altfel pierd câteva gene dacă mă grăbesc :))

I've tried my best to photograph my lashes from multiple angles so you can really see how they looked before and after, I chose to apply the mascara on my left eye where my lashes are pretty straight so you can observe the effect of liftinglengthening, curling and defining :) I think you can get away with two coats, but it depends on your preferences, I like how it looks.

Am încercat să-mi pozez genele din cât mai multe unghiuri că să vă puteți da seama cât mai bine de rezultate obținute și-am ales să îl aplic pe genele de la ochiul stang care săracele stau în jos pentru a vă putea arata efectul de ridicare, alungire, întoarcere și definire :) Aplicat în două straturi încarcă puțin genele, personal mie mi se pare că arată bine și cu doua straturi, dar aici depinde de gusturile fiecaruia.

benefit, they're real! mascara
(picture 1 - no mascara; picture 2 - no mascara; picture 3 - 1 coat of mascara on the left eye; picture 4 - 1 coat of mascara; / poza 1 - fără rimel; poza 2 - fără rimel; poza 3 - un strat de rimel aplicat pe genele de la ochiul stâng; poza 4 - 1 strat rimel.)

benefit, they're real! mascara
(picture 1 - 2 coats of mascara applied on my left eye; picture 2 - 2 coats of mascara; picture 3 -  same as picture 1; / poza 1- 2 straturi rimel aplicate pe genele de la ochiul stâng; poza 2 - 2 straturi rimel; poza 3 - idem poza 1.)

I'll be honest, if I could afford the mascara I would never go back to any other mascara I have tried or feel the need to try something else, unfortunately it is a little bit too expensive for me at the moment, but it definitely is one of the best mascaras I have ever tried ♥

Vă spun sincer că nu m-aș mai întoarce la alt rimel după ce l-am încercat pe acesta, dar din păcate prețul constituie pentru mine în momentul de față un obstacol, dar este cu siguranță unul dintre cele mai bune rimeluri pe care le-am încercat pana acum ♥

Have you tried it? What do you think about it? :)

L-ați încercat? Ce parere aveți despre el? :)

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***