Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Dramatic Pin-up Makeup

20.2.14


Hello! :D

I love, looooove pin-up makeup ♥ Even though I don't wear red lipstick every day, I  do wear 90% of the time a cat eye eyeliner, I have small and almost round eyes and so I think the cat eye eyeliner complements my eye shape and makes them look pretty haha :D You might recognize the eye makeup, you've seen it in a post I wrote when I was taking the online makeup course, I did promise you I was going to recreate it so here it is :) It is pretty easy to achieve this makeup look, you do need to a little bit of skill in drawing the eyeliner line, but as I said many many times, you have to practice, now I know that time isn't always our friend, but when you have a couple of free minutes just pay with the eyeliner I am sure you will be able to draw beautiful lines in no time :D

Ador, adoooor machiajul pin-up ♥ Chiar dacă nu în fiecare zi mă îndrept către rujul roșu, în 90% din timp mă îndrept către un cat eye eyeliner, având ochii destul de mici și oarecum rotunzi consider că acest tip de machiaj mă avantajează foarte mult :D S-ar putea să vă pară cunosut machiajul ochilor, acest machiaj l-am făcut pentru cursurile online de machiaj pe care le-am urmat și v-am promis că o să vă arăt look-ul și pe blog așa că l-am recreat :) Machiajul în sine este destul de simplu de realizat, dar veți avea nevoie de ceva îndemânare în ceea ce privește trasarea linei de eyeliner, știu că v-am spus asta de nenumărate ori, dar exersând o să vă reușeasca linia aceea perfectă pe care vi-o doriți, într-adevăr, timpul nu este prietenul nostru de cele mai multe ori, dar în momentele libere pe care le aveți încercați să vă jucați cu eyeliner-ul și sunt sigură că o să vedeți rezultate în scurt timp :D






Am aplicat primer pe toată suprafața pleopei mobile;
I’ve applied a primer on my entire upper lid;
Am aplicat culoarea 1 în pliu;
I’ve applied color 1 in my crease;
Am aplicat culoarea 2 pe pleoapă;
I’ve applied color 2 on my lid;
Am aplicat culoarea 3 în colțul ochiului extern și am urcat cu ea în pliu având grijă ca totul să fie perfect amestecat;
I’ve applied color 3 in my outer corner of the eye, went un with it in my crease making sure that everything is blended perfectly;
Am aplicat culoarea 4 peste culoarea 2;
I’ve applied color 4 on top of color 2;
Am aplicat gel liner-ul;
I’ve applied the gel liner;
Am aplicat culoarea 2 în colțul intern al ochiului cât și pe prima jumătate din pleoapa inferioară și am aplicat culoarea 1 pe cealaltă jumatate;
I’ve applied color 2 in the inner corner of the eye and on the first half of the lower eyelid and I’ve applied color 1 on the other half.
Am aplicat culoarea 5 pe arcada.
I’ve applied color 5 on my brow bone.






Products used / Produse folosite:

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată v-am pupat :***