Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week In Photos (10.02-16.02)

17.2.14


Hello! :D

Oh boy! Last week was crazy, crazy AWESOME! ♥ I can't wait to tell you the things that happened to me, I got to experience new things & to meet some pretty cool people, I had lots and lots of fun and I wish that all my weeks to come will be as awesome as this one was :D I managed to capture a few moments :)

Am încheiat o săptămână nebună, nebună de tot, dar atât, atât de frumoasa ♥ S-au întâmplat lucruri despre care de-abia aștept să vă povestesc, am avut parte de experiențe noi și-am cunoscut oameni grozavi, ce mai, m-am distrat de minune și-mi doresc ca toate săptămânile de acum încolo să fie la fel de frumoase ca aceasta :D Printre picături am reușit să surprind și câteva momente :)

Monday / Luni 



We got to enjoy warm weather and the sun was up after a long period of really crappy weather, it was a pleasure to go for a walk ♥ I really wanted fake nails (I got them done once, but removed them the next day :D), my sister-in-law know ho to do them and she was looking for a model for her final exam so I got these pretty babies :D It was a little bit hard for me to do things for about two days, but I'm a pro, I do want them a little bit shorter though :))

Am început săptămâna cu un vreme caldă si soare pe cer, a fost de-a dreptul minunat să mă plimb pe-afara ♥ Mi-am dorit foarte tare să-mi pun unghii false (am avut o singura data si le-am dat jos a doua zi :D), cumnata mea pune unghii false și culmea e că avea nevoie de un model pentru examenul final așa că mi-a pus frumusețile astea :D Mi-a fost tare greu cu ele în primele două zile, dar acum nici nu le mai simt, totuși le-aș vrea puțin mai scurte :))

Tuesday / Marți



On Tuesday I went with my sister-in-law at her exam to show my mani and pedi in front of the board, she did an excellent job :) I was out all day and I didn't feel that good that day so I stayed  in bed for the rest of the day, but you got to see a new outfit: The road to home ♥

Marți am fost să-mi prezint manichiura și pedichiura în fața comisiei la examenul cumnatei mele, s-a descurcat excelent :) Am fost plecată mai toată ziua și-n plus mi-a fost și foarte rau așa că n-am mai făcut nimic toată ziua. Pe blog ați văzut o ținută: The road to home ♥

Wednesday / Miercuri



On Wednesday I was at the Takko event with Dorina & Julie, we had a lot of fun, talked and laughed a lot as usual :D Aren't my animal print glasses cute? :D

Miercuri am fot prezentă la evenimentul Takko, am conversat de zor cu Dorina și Julie și ne-am distrat de minune :D Nu-i așa că sunt tare drăguți ochelarii mei cu animal print? :D

Thursday / Joi 



On Thursday we got to choose our clothes for the special project planned by Oana (Oana I hope you don't mind that I borrowed this photo from you :D), I will talk about it as soon as I can, so excited :D

Joi am fost să probăm hainele pentru proiectul pus la cale de către Oana (Oana mi-am permis să imprumut poza de la tine :D), proiect despre care o să vă povestesc în curând :)

Friday / Vineri



On Friday we all dolled up (me, Julie & Oana) at Hair Wellness & More & at Monroe Make-up & Hair Lounge, it was such a fun and awesome day ♥

Vineri ne-am făcut toate trei frumoase (eu, Julie și Oana) la Hair Wellness & More și la Monroe Make-up & Hair Lounge, a fost o zi tare, tare frumoasă ♥


Saturday / Sâmbătă



I did a little bit of shopping, I always use up all of my products at the same time haha :D I went back to my first love the cleansing gel from Gerovital and I wanted to try out a new product so I bought the new micellar cleansing water from Garnier I am curious to see if I'll like it as much as I like the one from Bioderma :D

Am făcut mici cumpăraturi, mie toate produsele mi se termină în același timp haha :D M-am întors la marea mea dragoste, gelul de curățare de la Gerovital și-am zis să încerc și noua loțiune micelară de la Garnier, sunt curioasă dacă o să-mi placă la fel de mult ca cea de la Bioderma :D

Sunday / Duminică



On Sunday my boyfriend spoiled me a little bit with one of my favourite ice-cream, of course I chose extra topping because I can never have enough of the caramel topping from McDonald's :))

Duminică am fost răsfățată cu una dintre înghețatele mele preferate, bineînțeles ca am ales extra topping pentru că niciodată nu mă satur de topping-ul de caramel de la McDonald's :))

How was your week?

Cum a fost săptămâna voastră? :D

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***