Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Cu Activia starea de bine vine din interior!

21.2.14



Despre schimbările în bine pe care le-am făcut de-a lungul timpului cât și despre cele pe care întenționez să le fac v-am povestit deja nu cu mult timp în urmă - 2014 - Anul schimbării în bine!. Nici faptul că sunt un fan al iaurturilor de la Activia nu cred că mai este un secret pentru nimeni :D Marți seară am avut plăcerea de a o însoți pe Dorina la evenimentul Activia, la relansarea iaurturile cu Cereale Integrale. Activia continuă campania și în luna februarie și relansează iaurturile cu Cereale Integrale, noile iaurturi au acum cu cu 25% mai multe cereale integrale și fructe, sunt gustarea perfectă datorită combinației ideale de iaurt sănătos și cereale integrale: grâu, orz și ovăz. Noua gamă include 5 variante de produs: Activia Cereale integrale Musli; Activia Cereale integrale germeni de grâu; Activia Cereale integrale Musli și căpșuni; Activia Cereale integrale fructe de pădure și Activia Cereale integrale Musli și piersici.

M-am "sacrificat" (:D:D:D) și am încercat cateva iaurturi și vă spun sincer că sunt delicioase, preferatul meu este cel cu germeni de grâu, surprinzător chiar și pentru mine, pentru că mie-mi plac tare mult iaurturile cu fructe, deci mă așteptam ca cel cu germeni de grâu să fie pe ultimul loc în topul preferințelor mele :)

Dacă lucrurile până acum au fost interesante de aici încep să fie și mai și pentru că odată cu lansarea noii formule, Activia vă provoacă la concurs, un concurs online, pe cât de simplu, pe atât de atractiv. Tot ceea ce trebuie să faceți este să intrați pe www.cerealeintegrale.activia.ro, să vă creați propriul iaurt Activia și puteti câștiga o rochie realizată de un designer român (Dana Budeanu) sau iaurt pentru o lună de zile :) Eu zic ca premiile sunt destul de tentante, mult succes! :*

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***