Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Sweets & Treats ❤

10.2.14


Hello :D

Valentine's Day is almost here so I thought I would make a new makeup tutorial for you lovely ladies that have special plans for that day (actually you don't have to wear this makeup look only on Valentine's Day, I think it is a great every day makeup look so you can wear it whenever you want). Because not everyone is skilled in the art of makeup, this is a very easy and simple look to achieve :) Hope you'll like it ♥

Ziua Îndrăgosților se apropie cu pași repezi, acum știu că părerile sunt împărțite când vine vorba despre această sărbătoare împrumutată de afară, eu personal nu fac nimic special în ziua respectivă, dar recunosc că mă atrag toate lucrurile specifice acestei sărbători (inimioare, animale de pluș, etc. :D) Pentru cele care au planuri de Ziua Îndrăgostiților (și nu numai, acest machiaj poate fi purtat în orice altă zi, este un machiaj perfect de zi), m-am gandit să vin în întâmpinarea lor cu un nou tutorial, un machiaj care să nu vă ia mult timp să-l realizați și care să nu necesite foarte multa îndemânare :) ♥






Am aplicat primer pe toată suprafața pleopei mobile;

I’ve applied a primer on my entire upper lid;

Am aplicat culoarea 1 în colțul extern al ochiului, colțul intern cât și în pliu, lăsând mijlocul pleoapei neacoperit;

I’ve applied color 1 in the outer corner of my eye, inner corner and in the crease leaving the middle empty;

Am aplicat culorile 2 și 3 în mijlocul pleoapei asigurându-mă că totul e amestecat perfect;

I’ve applied colors 2 & 3 in the middle of the lid making sure that everything is blended perfectly;

Am trasat o linie foarte subțire de fard negru la baza genelor;

I’ve lined my eyes with a very thin line of black eye shadow;

Am aplicat culoarea 1 pe ¾ din pleopa inferioară;

I’ve applied color 1 on ¾ of my lower lid;

Am aplicat culoarea 4 pe aracadă și în colțul intern al ochiului.

I’ve applied color 1 on my brow bone and in my inner corner of the eye.

 









Products used / Produse folosite:
Have you made any plans for Valentine's Day? :) / V-ați făcut planuri de Ziua Îndrăgostiților? :)

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată v-am pupat :***