Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion 2sday: I'm BROKE!

25.2.14

Hey :)

In my moments of acute boredom, which happen more rarer now, but still present from time to time, my mind wonders off in Wonderland and all I can think of is different outfits I can put together with the pieces I have in my wardrobe, it really sucks if I am not home because I have to try them out right then, I'm not playing :D So this is the result of one of those moments...I'm loving it :D

În momentele mele de plictiseală acută, mult mai rare acum ce e drept, dar prezente din când în când, mintea-mi zboară numai la diverse ținute, și-mi iau eu în minte la răscolit toată garderoba și încep să alcătuiesc diverse ținute, nasol e dacă nu-s acasă pentru că atunci când iese la suprafață stilistul din mine...pai eu trebuie să probez tată, nu mă joc :)) Așa că iată ce s-a "născut" dintr-un astfel de moment :D








I needed a smaller bag for those moments when I have to quickly get out of the house and I don't need to carry that much stuff with me. I'm always attracted to get black bags but they don't usually go with everything I have (my opinion of course) so this time I got a colored one, it's a lovely dusty pink. The golden chain was definitely a plus, it is really well made and even though it is pretty small I managed to put a lot of things in it :)) The lining is a little bit blah, the material looks cheap to me, but it doesn't bother me that much, overall it is a pretty awesome bag :)

Mi-am dorit o geantă micuță pentru zilele în care trebuie să ies rapid pe ușa și nu vreau să car prea multe după mine. Eu sunt tot timpul atrasă de gențile negre și adeseori mă trezesc că geanta neagră nu pot să o asortez la absolut orice (vorbesc bineînțeles despre gusturile mele), așa ca de data aceasta m-am îndreptat către una într-o culoare tare draguță: un roz prăfuit. Lanțul auriu bineînțeles că m-a cucerit din prima, e frumos lucrată și deși este mică am reușit eu să îndes în ea mai multe lucruri :)) Căptușeala nu mă dă pe spate, mi se că materialul pe care l-au folosit pare puțin ieftin, dar nu-i nici un lucru foarte deranjant :)




I recently bought the boots it was a real adventure with them, I was in desperate need of a pair of black boots, it was 6 pm and in 4 hours I had to have them and like them at the same time (I was on the other side of town and I did not have enough money on me) :)) Well, when you need something you can never, ever find it, everywhere there were brown, nude, camel boots, but no sign of black boots. With tears in my eyes I was heading out the store when I saw a pair of beautiful boots in the color I wanted, it didn't even matter they were a size bigger (they do fit well and with a thicker sock they fit me perfectly) I bought them and went on my way :) Thank you Julie for the moral support and for the help :*


Bocancii i-am achiziționat recent, a fost o adevarată aventură, aveam urgentă nevoie de o pereche de bocanci negri, era ora 18 și eu în maxim 4 ore trebuia să îi am și să-mi și placă  (mai eram și în partea cealaltă a orașului și fără suficienți bani la mine) :)) Știți cum e faza aia când ai nevoie de ceva nici de-al dracu' nu-l găsești? Ei bine așa a fost, peste tot am văzut bocanci, dar nu negri: bej, crem, maro, orice altă culoare, dar nu negri. Deja mă luaseră toate transpirațiile și cu lacrimi în ochi mă îndreptam către ieșire când ce să vezi: o FRUMOASĂ pereche de bocanci negri așteptau să fie cumpărați în magazinul MOA, nici n-a mai contat că erau cu un număr mai mare (noroc că nu-mi sunt prea mari, iar cu o șosetă groasă sunt perfecți), i-am luat și am fugit spre casă :) Julie iți mulțumesc încă o dată pentru suportul moral și ajutorul acordat :*


Beanie / Caciulă: C&A;
Bag / Geantă: Lovely Shoes Small Shoulder Bag;
Coat / Haină: JollyChic;
Shirt / Camasă: H&M;
Skirt / Fustă: MCM;
Boots / Bocanci: MOA.

And now for the fun part :D / Si-acum partea amuzantă :D




(Special thanks to my wonderful sister-in-law for the amazing photographs she took of us :D / Multumiri speciale minunatei mele cumnate care s-a descurcat excelent cu aparatul foto si ne-a facut niste fotografii superbe :D)




Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***