Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Aim High

18.2.14

Hey! :D

I love reinventing my wardrobe, yes I know the feeling of buying new clothes is awesome, but the satisfaction you get when you create new outfits with the clothes you already have for me it is wonderful :D For example some of may say the following thing looking at the pictures below: I like/don't like your parka :D Well my parka is actually not a parka, it is a combination between a vest which saw here: Spice it up! and a jacket you saw here I ain't got the blues. I've discovered that I can wear this vest on pretty much all of my jackets and make a new one haha :D See how easy it is to reinvent your wardrobe? I've worn this outfit at the Takko event :)

Îmi place la nebunie să-mi reinventez garderoba, da, e foarte plăcut să îți poți cumpara tot timpul haine noi, dar satisfacția pe care o ai atunci când poți să alcătuiești alte ținute cu piese pe care le-ai mai purtat deja pentru mine e mult mai mare :D De exemplu unele dintre voi ați putea afirma uitându-vă la pozele de mai jos urmatorul lucru: îmi place/nu-mi place parka ta :D Parka mea de fapt este o combinație dintre o vestă pe care ați văzut-o aici: Spice it up! și geaca de piele pe care ați văzut-o aici: I ain't got the blues. Am descoperit că pot adauga vesta cam peste orice geaca pe care o am în garderobă și pot face o piesă nouă haha :D Vedeti cat de usuor este sa va reinventati garderoba? Ținuta de astăzi am purtat-o la evenimentul Takko :)








(I always have to forget something :/ Thank you Julie for the lovely photos you took of me :* / dacă nu uit ceva, nu mă simt eu bine :/ Mulțumesc tare mult Julie pentru frumoasele poze pe care mi le-ai facut :*)

 Vest / Vestă: Choies;
Jacket / Geacă: PersunMall;
T-Shirt / Bluză: Choies;
Lanț: PersunMall;
Pants / Pantaloni: Stradivarius;
Boots / Ghete: Deichmann; (Știați că cei de la Deichmann Romania sunt prezenți și pe Facebook? Nu știu dacă am spus asta până acum, dar este unul dintre magazinele mele preferate ♥)
Bag / Geantă: JollyChic;
Sunglasses / Ochelari de soare: Takko.


Și pentru că tot vorbeam despre Takko, vreu să vă arăt și câteva piese din colecția de primăvară-vară 2014 care mi-au placut tare mult ♥ (atât articolele vestimentare cât și accesoriile se vor gasi în magazinele Takko)


1.

2.



3.



Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***