Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Astronauts & High-Waisted Denim Shorts

6.9.13

Hello :D

I never, but NEVER thought I would love high waisted clothing, I had an obsession this summer with high waisted bathing suits, but unfortunately I couldn't find one here but that doesn't mean that I not going to find one (or many), maybe next year or I'll order one online. The story of this outfit is very simple: seen, liked, bought without thinking too much :) Oh and I also find out that it is soooo cold at night, we were freezing :))

N-am crezut niciodată, dar NICIODATĂ că o să-mi placă atât de mult articolele vestimentare cu talie înaltă, în vară făcusem o adevarată obsesie (eu şi multele mele obsesii) pentru costumele de baie cu talie înaltă, dar din pacate pe la noi nu am reuşit să găsesc unul. Povestea acestei ţinute este simplă: văzut, plăcut, cumpărat fără stat prea mult pe gânduri :) Ah şi am aflat că noaptea e frig, frig bine de tot, am plecat îngheţaţi din parc :))






Cardigan: Thrifted /SH;
High Waisted Denim Shorts / Pantaloni scurti cu talie inalta: Collage Washed Blue Denim Shorts - Choies
Accessories / Accesorii: Necklace / Lant: Romwe / Ring / Inel: Meli Melo;
Sneakers / Adidasi: Deichmann;

De data acesta am dat-o în bara cu măsura pantalonilor, cred că eram tare ameţită în ziua respectivă, am comandat un S în loc să comand un M şi din păcate imi sunt mici (chiar dacă nu se vede, nu ma simt confortabil in ei) aşa că vreau să ii ofer cuiva căruia ii plac şi căruia i se potriveşte măsura: S înseamnă: talie - 66 cm, şolduri - 88 cm, lungime - 34 cm (mie-mi vin scurţi). Au şi un defect la fermoar, aşa au venit, dar am reuşit să-l stric şi eu mai mult, trebuie înlocuit. Prima persoană care ii vrea ii şi primeşte, dar vă rog, doar dacă vă plac şi vi se potriveşte măsura. Pantalonii sunt noi, i-am purtat doar cât am facut pozele :)

Do you like high waisted pants/skirts? :) / Vă plac pantalonii/fustele cu talie inalta? :)

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi frumoasă, v-am pupat :***