Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My go to fall makeup look!

25.9.13

Hello :)

The makeup that I am going to show you today is one of my favourite looks, I've been wearing it very often lately because: it does not take me a very long time to do it and I think it looks wonderful. It depends on my mood if I want to wear it with a nude lipstick or with a bold color. If you are looking for an easy and elegant makeup look then keep on reading :)


Machiajul de astazi este unul dintre look-urile mele preferate din ultima vreme, cred că l-am purtat foarte des în ultima perioada din doua motive: îmi ia foarte puţin timp să-l realizez şi mi se pare că arată foarte bine. În funcţie de starea mea de spirit din ziua respectivă aleg ori ruj nude, ori un ruj într-o culoarea puternică. Dacă sunteţi în căutarea unui machiaj simplu, dar elegant vă invit să vedeti cum l-am realizat pe cel de astăzi :)

Fotor092114516

  • I started by applying a primer on my eyelids and after that I've applied a color similar to my skin color to help blend the colors better;
  • Really close to my eyelashes and in my crease I've applied a dark grey and I blended, blended and blended (we are going for a day looks so build up your color);
  • After that I've applied a gold eye shadow on the area left;
  • Very close to my eyelashesIi used a black eye shadow to line my eyes;
  • With the help of a small angled brush I've applied on half of my lower lid a black eye shadow and on the other half and inner color the same gold color as on the eyelid;
  • Am pregătit pleoapele pentru aplicarea fardurilor folosind un primer, apoi pentru a blendui cu cât mai multa usurinţă culorile am folosit o culoare foarte apropiată culorii pielii mele pe toată pleoapa;
  • Am aplicat la baza genelor cât şi în colţul extern al ochilui un gri inchis, aceeaşi culoare am aplicat-o si în pliu şi cu ajutorul unei pensule de blending and blenduit culoarea (construiţi treptat intensitatea culorii, e mult mai usor de blenduit, mai ales că vrem sa realizăm un machiaj soft de zi);
  • Apoi am aplicat pe porţiunea de pleoapa ramasă libera fardul auriu.
  • Pe linia genelor am aplicat cu ajutorul unei pensule mici oblice fard negru;
  • Pe pleoapa inferioara am aplicat în colţul extern acelaşi fard negru, iar înspre coltul intern am aplicat acelaşi fard auriu.
 66

44

And you can easily turn this looks into a night look adding a red lipstick. This is my favourite lipstick, MUA shade 1, it is not a matte lipstick, but I used a little bit of powder to make it matte, I love how it looks.

Şi cu usurinţă îl putem transforma într-un machiaj potrivit pentru seara, adaugând un ruj roşu. Rujul pe care l-am folosit este rujul meu roşu preferat, Mua in nuanta 1, nu este un ruj mat, dar am aplicat puţină pudra peste el, îmi place tare mult cum se vede.

11

22

33

Products used / Produse folosite:

Which look do you prefer? Do you find this makeup looks hard to do? :) / Care este varianta voastră preferată? Vi se pare un machiaj simplu de realizat?

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat! :***