Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fun Beauty Tag!

8.9.13

Hello :D

It has been a while since my last tag and you know I like to do tags on the week-ends because they are fun, fun, fun! :D I found this tag on Georgiana's blog (Georgia's Mirror), I really like it and I was really excited to answer to all of the questions. So without me rambling for another 10 more minute let's jump right into the tag!

A trecut ceva timp de la ultimul tag şi pentru că e week-end m-am gândit că e o postare perfectă pentru această zi :) Am preluat tag-ul acesta de la Georgiana (Georgia's Mirror), mi s-a părut un tag simpatic şi sinceră să fiu de-abia aşteptam să răspund la întrebări :D Buuuu, fără să mai aberez eu încă 10 minute, haideţi să trecem la tag!

1. You are going to a meeting (or on a date) and you only have 5 minutes to do your makeup. What products will you use? / 1. Mergi la o întâlnire şi ai la dispoziţie doar cinci minute pentru a te machia. Ce produse foloseşti în acest caz?

Well if I only have 5 minutes to do my make-up then that is baaaad, really bad because I can't do my make-up in just 5 minutes, it's like I'm painting, I apply make-up in slow motion haha :D But if I really have to be ready in 5 minutes I will use: a bb cream, a concealer, powder, blush, a mascara and a tinted lip balm :) / Dacă am la dispoziţie doar 5 minute atunci e tare grav pentru că eu nu pot să fiu gata repede, când mă machiez zici că pictez haha (de asta sunt şi mereu în întârziere)
:D Dacă trebuie neapărat să fiu gata în 5 minute atunci folosesc următoarele produse: bb cream, corector, pudră, blush, rimel şi un balsam de buze colorat :)

2. Pick a trend: cat eyes, hot pink blush or feather fake eyelashes! / 2. Alege un trend: ochi de pisică, un blush roz super hot sau gene false sub formă de pene!

Can I pick two? I like and wear the first two trends so it is really hard for me to choose between them, but I will go with the cat eyes. Since my eyes are roundish-almond shaped I love using eyeliner to make them look more like an almond shaped eyes :) I don't really wear fake eyelashes because I have sensitive eyes. /  Pot să aleg doua? :) Primele două trenduri sunt pe placul meu şi imi este tare greu să mă decid, dar aş alege ochi de pisica. Pentru că forma ochilor mei este undeva între rotundă şi migdală, simt că mă avantajează acest tip de machiaj :) . Cu genele false nu mă inteleg atât de bine pentru că am ochii sensibili.

3. Choose: give up all of your makeup products for two months or give up all of your skin care products for one week? / 3. Dacă ar trebui să renunţi la toate produsele de machiaj pentru două luni sau ar trebui să renunţi la toate produsele tale de îngrijire a tenului pentru o săptămână, ce ai alege?

Haha :D Don't take my skin care products away! I would definitely give up all of my make-up products for two months, I need to clean my face, I don't want to even think about it :)) / Haha :D Aş renunţa cu siguranţă la toate produsele de machiaj, n-aş putea să trăiesc fără produsele pentru îngrijirea feţei. Nici nu vreau să mă gândesc la asta :))

4. What beauty products are always in your purse? / 4. Ce produse de machiaj nu-ţi lipsesc din poşetă?

I usually have a lip balm and the lipstick/lip gloss I am wearing that day :) / În general în posetă am balsamul de buze şi rujul/gloss-ul pe care-l port în ziua respectivă :)

5. Are there any beauty products that you keep coming back to throughout the years? / 5. Care sunt acele produse la care te întorci mereu de-a lungul timpului?

Hmmm...the lip balm from Care with milk and honey it is my favourite lip balm in the world and I did use up almost 2 of them (I'm on my third now), Bioderma Micellar Water and Gerovital cleansing gel :) / Hmmm....balsamul de buze de la Care cu lapte şi miere, soluţia micelară de la Bioderma şi gelul de curăţare de la Gerovital :)

6. Smokey eyes or red lips? / 6. Smokey eyes sau buze roşii? 

Both :)) If you want a really dramatic look you can wear them both at the same time, but make sure one of them is toned down. / Ambele :)) Se pot purta împreună daca avem grijă ca unul dintre ele să fie mai domol decât celălalt.

7. Lipstick or lip gloss? 7. Ruj sau lip gloss?

Both, but only if the lip gloss is very pigmented. I don't like lip glosses that look awesome in the packaging and you can't see a thing when you apply them :) / Ambele, dar numai dacă gloss-ul este foarte pigmentat. Nu-mi plac gloss-urile care au o culoare tare frumoasă în ambalaj iar pe buze nu se înţelege nimic :)

8. Are there any products that you never expected to like but ended up loving the? / 8. S-a întâmplat să iubesti la nebunie nişte produse care nu te aşteptai să-ţi placă?  

To love not yet, but to like a lot yes :) I am talking about the Cien moisturising face cream that I will review pretty soon :) / Să iubesc nu încă, dar să-mi placă foarte mult da :) E vorba de crema de faţa de la Cien despre care o să scriu cât de curând :D

If you liked this tag and you want to do it I would love to read your answers so leave a link to your blog post or answer the questions in the comment box :D / Vă invit să preluaţi acest tag haios, sunt foarte curioasă să citesc şi răspunsurile voastre aşa că nu uitaţi să-mi lăsaţi şi link-ul în comentarii :D

Have a lovely Sunday, many kisses :***

Vă doresc o duminică minunată, v-am pupat :***