Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

I'm an online student! Unboxing - Pro Makeup Workshop with Nathan Johnson

11.9.13

Hello :)

I'm officially a student (again haha :D)! :D Well, I basically study online, but I do have to get out there and practice :) Not too long ago I talked about QC Makeup Academy and the new individual course Pro Makeup Workshop with Nathan Johnson, today I am so happy to let you all know that I've been invited to take this course and share my experience with my readers, I'm so, so, so excited ♥ I really hope that I'm going to do well :) A few days ago I received the course material so I wanted to show you what I got in the package :)

Oficial sunt studentă (din nou haha)! :D Bine, studiez în mare parte online, dar pentru partea pratică trebuie să mă şi deplasez :) Nu cu mult timp în urmă v-am povestit despre Academia de Makeup QC şi despre noul curs individual de make-up Pro Workshop cu Nathan Johnson, astăzi îmi împărtăşesc enorma bucurie cu voi şi vă spun că am fost invitată să-l urmez şi să vă povestesc pe parcurs experienţa mea cu acest curs. Sunt foarte, foarte entuziasmată şi sper să mă descursc cât mai bine la teme. De curând mi-a sosit şi materialul dupa care voi studia aşa că am decis să vă arat ce am gasit în pachet :)

The three full-color guidebooks written by Nathan Johnson (really well made / Cele trei ghiduri color scrise de către makeup artistul Nathan Johnson. (foarte frumos realizate, din hartie cartonată)

The three DVDs in which Nathan teaches us how to achieve certain looks and offers valuable advices / Cele trei DVD-uri care conţin videoclipurile în care Nathan ne învaţă cum să aplicăm machaiajul şi oferă sfaturi preţioase.

The three course guides where you can find in which order you have to do your assignments and tips for photographing your assignments / Cele trei ghiduri în care se regasesc ordinea în care se efectueaza temele şi sfaturi legate de fotografierea acestora.

Bonus:
An 88 eye shadow palette (matte, shimmery and metallic eyeshadow) - pigmented, there is a little bit of fall out, most of them are very velvety / O paleta de 88 de culori neutre mate, sidefate şi metalice - pigmentate, unele prafoase, marea majoritate foarte fine.

A makeup book - I recieved Bobbi Brown: Pretty Powerful (title subject to change) / O carte de machiaj - eu am primit cartea lui Bobbi Brown: Pretty Powerful, dar se poate schimba. Şi o geanta tote, o agendă şi un pix :)

I have also received the brush set, you only receive it when you sign up for the Makeup Artistry Course or the Master Makeup Course, I haven't used them all yet, but they are really soft and I did wash some of the smaller ones and they did not shed. In this brush set you won't find a blending brush so you need to buy one. / Am primit şi setul de pensule, în mod normal acesta îl primesc doar cei care se inscriu la celalalte două cursuri individuale: Makeup Artistry şi Master Makeup Artistry. Nu am apucat să le folosesc înca pe toate, dar sunt foarte moi şi plăcute, am spălat două pensule mici, nu au naparlit. Din pacate lipseşte pensula de blending, va trebui să o achiziţionaţi separat.

I've also recorded an unboxing video (the editing part was really hard :D) / Am filmat şi un scurt videoclip (partea cu editarea a fost cea mai dificilă :D)

You can also use your online student account to view all of your course materials, this way you don't have to carry them with you everywhere you go :) If you are interested in signing up for this course you will have to contact the Academy for the price: info@qcmakeupacademy.com from what I understood the price of this course varies so only they can let you know. Aveţi acces la materialele de studiu şi online pe contul de student, daca nu vreţi să umblaţi peste tot cu ele, le puteţi vizualiza pe internet :) Puteţi opta doar pentru cursul Pro Makeup Cu Nathan Johnson, pentru a afla preţul acestui curs individual, îi puteţi contacta la adresa de email: info@qcmakeupacademy.com, am înţeles că preţul acestui curs depinde de mai multi factori aşa că numai ei vă pot da aceste detalii.

I am really happy, excited and ready to learn new things! / Sunt din cale afară de bucuroasă, foarte emoţionată şi dornică să învăţ cât mai multe lucruri noi! 

Have a lovely evening, many kisses :***

Vă doresc o seară minunată, v-am pupat :***