Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fall Wishlist ♥

15.9.13

Hello! :D

Now that the season has changed the hunt for new clothes has begun :) Where there's a whislist there is also me, I like to see what other people wish for and why not make my wishlist bigger? haha :D Of course I just couldn't miss the opportunity of making my own wishlist so today I'll show you want in terms of clothing this autumn :D

Acum că am schimbat anotimpul au apărut şi tentaţiile vestimentare :) Unde văd un wishlist hop si eu, îmi place să vad ce-şi mai doreşte lumea şi apoi de ce să nu-mi mai măresc şi eu wishlistul cu câteva articole vestimentare? Haha :D Bineînţeles că nu puteam să n-am şi eu un wishlist al meu, aşa că astăzi o să vă prezint ce-mi doresc din punct de vedere vestimentar toamna acesta :D

Faux Leather Skirts / Fuste de piele (faux leather of course :D) - I'm a big fan of faux leather skirts, I think they look awesome with a sweater, now I know not everybody agrees with it, but that's just my opinion and I also want to experiment more with my fashion style. I also want some cozy and fluffy sweaters :D / sunt o mare fană a fustelor de piele asortate cu pulovere, ştiu, nu este pe placul tuturor această asociere, dar mie mi se pare că arată tare bine şi mi-am propus să experimentez cât mai mult din punct de vedere vestimentar. Îmi mai doresc şi pulovere cât mai pufoase şi călduroase :D

This is all I want in terms of jackets, i like pretty much everything army inspired, but I also want some elegant items. On the top of my list is the cream/beige faux leather jacket, I really have to have one :D / Asta e tot ce-mi doresc în materie de geci/jachete, îmi place cam tot ce e army inspired, dar vreau şi ceva mai elegant. Am zis că anul acesta vreau neaparat o geacă de piele crem sau bej, trebuie neapărat să-mi îndeplinesc această dorinţă :D

(Point Ankle Boots With BuckleRound Toe Vintage Side Zipped BootsGhete khaki UlyssaBrown High Top Sneakers With RivetsGhete cu talpa ortopedicaGhete cu talpa ortopedica)
I love sneakers, so a pair of faux leather sneakers with lots of spikes are more than welcome in my shoe collection and I also want a pair of wedge sneakers. Definitely some black boots and I wouldn't say no to a wedge boot, who knows what I feel like wearing so I have to have a pair :D / Îmi place să port bascheti, asa că o pereche de bascheţi din piele cu multe detalii sunt numai bineveniţi, n-am apucat saămi iau încă o pereche de bascheti cu talpă ortopedica, dar sunt primii pe lista de cumpăraturi. Vreau neaparat nişte ghete negre şi de ce nu şi o pereche cu talpă ortopedica pentru că cine ştie ce idei imi mai vin şi trebuie să am încălţăminte pentru orice ocazie :D

What is on your wishlist? :) / Voi ce aveţi trecut pe wishlist-ul de toamnă? :)

***Această postare conţine link-uri de afiliat***

Have a lovely Sunday, many kisses :***

Vă doresc o duminică minunata, v-am pupat :*