Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Cien Moisturising Cream

18.9.13

Hei :)

I'm not the type of person to think that every cheap product must be a bad product, I've seen a lot of expensive products poor formulated and I've tried pretty expensive products that disappointed me, but that doesn't mean that every cheap product is good. I don't remember what moisturizer I was using before this one, but I do remember that I didn't like and because I really needed a moisturizer and unfortunately I didn't have a lot of money at that time so I got this one because it was cheap and I liked the ingredients :)

Întâmplător am ajuns să cumpar crema acesta, eu nu merg pe principiul că dacă un produs este ieftin trebuie să fie şi prost, asta pentru că am văzut de-a lungul timpului produse scumpe foarte prost formulate şi am încercat produse destul de scumpe care m-au dezamagit, dar totodata asta nu înseamnă că toate produsele ieftine sunt şi bune. Nu-mi mai aduc aminte ce cremă foloseam înainte de acesta, cert este ca nu eram mulţumită de ea şi pentru că în momentul acela aveam disperata nevoie de o crema noua, dar aveam un buget foarte mic, m-am îndreptat către aceasta pentru că mi s-au părut ok ingredientele şi pentru că eram curioasă să o încerc :)

Name / Denumire: Cien Moisturising Cream with Glycerol & Panthenol;
Where cand i buy it from? / De unde îl pot achiziţiona?: Lidl;
Price? / Ce preţ are?: a few euros8-10 lei;
Ingrediente / Ingredients: Aqua, Glycerin, Dibutyl Adipate (?), C12-15 alkyl benzoate, cetearyl alcohol, dicaprylyl carbonate, sodium acrylate/acryloydimethyl taurate copolymer, polyisobutene, dicaprylyl carbonate, ethylhexyl triazone (UV filter/filtru UV), phenoxyethanol, panthenol, cyclohexasiloxane, tocopherol acetate, disodium EDTA, diethylamino hydroxybenzoyl hexyl benzoate (UV filter/filtru UV), ethylparaben, methylparaben, bis-ethylhexyloxyphenol methoxyphenyl triazine (UV Filter/filtru UV), parfum, dimethicone, sodium hydroxide, allantoin, benzoic acid, acrylates/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, Caprylyl/Capryl Glucoside (?), dehydroacetic acid, Pyrus malus fruit extract, Panicum miliaceum extract, chlorella vulgaris/lupinus albus protein ferment,pectin, tocopherol acetate, tannic acid, ci 42051, potassium sorbate.
Other observations / Alte observaţii:
  • for all skin types / pentru toate tipurile de piele;
  • The manufactures say that the Liftan Hydro (a complex with glycerin and panthenol) hydrates the skin and improves the aspect of the skin / Producătorii spun că oferă hidratare de durată dorită complexului cu glicerină şi panthenol - Liftan Hydro, de altfel acelaşi complex îmbunătăţeşte aspectul pielii şi confera acesteia supleţe;
  • The special combination of UVA/UVB filters and vitamin A protect the skin from premature aging / Combinaţia specială de filtre UVA/UVB (factor de protecţie 4) şi vitamina E protejeaza pieleaa de îmbatranirea prematură.
The cream has a gel like consistency / Produsul are o consistenţă undeva între gel şi cremă.


I decided to change the way I am reviewing the products because I thought the old way was boring and I want the reviews to be easy to read, so it's the same amount of information only in a easier to read way :) Am decis să schimb puţin formatul review-urilor pentru că am avut impresia că este puţin cam plictisitor şi m-am gândit ca aceste review-uri să fie cât mai plăcute de citit :)

+

  • Light texture, it absorbs fairly quickly;
  • Pleasant smell, not too strong, you can't smell it after you apply it;
  • a good base for makeup;
  • I do have an oily T zone, the moisturizer didn't make it more oilier ;
  • After you apply it your skin feels so smooth, I love the feeling;
  • Pretty good ingredients;
  • Awesome price;
  • While I was using it I didn't notice: blocked pores or any other irritations.
+
  • Textură lejeră, se absoarbe destul de repede;
  • Miros placut, absolut deloc deranjant, dispare rapid de la aplicarea pe ten;
  • Preţ bun;
  • Foarte buna bază pentru machiaj;
  • Deşi am zona T grasa (chiar şi când se raceşte vremea), n-am observat să îmi cauzeze şi mai multe probleme;
  • Dupa aplicare lasă pielea fină la atingere, îmi place tare mult senzaţia;
  • Ingrediente mai mult decat ok;
  • Nu mi-a cauzat iritaţii, nu mi-a blocat porii, nu am întampinat absolut nicio problemă.
-
  • The skin feels a little bit sticky after you apply it, but it goes away after a half an hour or so;
  • Transparent jar - the ingredients loose their properties in contact with direct light;
  • Heavy jar - not so travel friendly and if you drop it you'll make a mess;
  • Even though they say it is for all skin types I thing that this moisturizes is not suited for dry and/or dehydrated skin. Since the weather has changed I do have some moments when my skin is kind of dry and I feel the moisturizer doesn't hydrate it as much as I would like;
  • It doesn't have SPF;
  • You can only find it in LIDL;
-
  • Lasă o pelicula uşor lipicioasa, dar care dispare cam la jumatate de oră de la  aplicare;
  • Borcan transparent - la contactul cu lumina ingredientele işi pierd propietăţile;
  • Borcan din sticlă destul de greu - mai dificil de transportat şi în situaţia în care vă scapă din mâna probabil că să faceti multă mizerie;
  • Deşi este o cremă destinata oricărui tip de piele, persoanele cu tenul uscat şi/sau deshidratat nu cred se vor intelege cu ea. Exista momente când am tenul uscat/deshidratat (nu ma refer la zona T) şi atunci simt că nu ii oferă hidratarea de care are nevoie;
  • nu are SPF;
  • se găseşte doar in Lidl.
I liked this moisturizer so much that I already used one up and now I'm on my second jar, I did hear that there is another good one, but I haven't found it at the Lidl next to me, but if I'll ever find out I will test it and review it :)

Mi-a plăcut atât de mult crema încât momentan sunt la al doilea borcanel, am auzit că mai există una buna, dar nu am vazut-o in Lidl-ul de lângă mine, daca am să o gasesc o să vă povestesc şi despre aceea :)

Have you tried the moisturizers from Cien? What's your favourite?  :D / Aţi încercat cremele de la Cien? Care v-a placut? :)

Have a lovely evening, many kisses :***

Vă doresc o seară minunată, v-am pupat :***