Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Oh so chic!

16.9.13

Hola :D

Sunday....going out with the girls! Let me tell I don't even now where the time flies when I'm out with these two girls: we have lots of fun, laugh a lot and if you throw in the mix a delicious Boba, well....everything is going great! :D Dorina & Cristina from  anotherside-of-me.com/ invited me to go out on a lovely Sunday afternoon and I couldn't say no to a fun afternoon with them! ♥

Duminică...întâlnire în oraş cu fetele! Zau daca stiu cand trece pe langa mine timpul cand ma intalnesc cu fetele astea doua: din rasete si voie buna nu iesim pana ne luam la revedere si daca mai adauga si o delicioasa Boba in mix well...merge treaba minunat :D   Dorina şi Cristina de la anotherside-of-me.com/ m-au invitat duminica la o frumoasă plimbare prin oraş şi n-am putut să refuz asemenea invitaţie, ne-am distrat de minune ♥

Right now I have a soft spot for turbands, I wanted to wear one this summer, but obviously I forgot (I have short memory sometime :D), but it's a good thing I remembered now and so I made one from a scarf because I really wanted to wear it with this outfit :) I think outfit is perfect for going out, you know that I have to feel very comfortable in the clothes I wear and I felt very comfortable. The sweater is soft and it keeps you pretty warm and the pants have such a lovely color, this is the first royal blue piece of clothing that I own, I'll make sure I'll get more, I love the color :)

În momentul de faţă am o slăbiciune pentru turband-uri (bentiţa din poze), şi-mi doresc să port una de prin vara, dar din diverse motive n-am mai apucat (în mare parte pentru că sunt uitucă :D), noroc că mi-am adus aminte şi am decis să port una la ţinuta de astazi. Am găsit o esarfă în casă şi mi-am făcut un turband :) Ţinuta mi se pare perfectă pentru o plimbare prin oraş, ştiti deja că pentru mine e foarte important să mă simt confortabil în hainele pe care le port iar ţinuta de astăzi nu face abatare de la regulă. Puloverul este moale şi destul de calduros, iar pantalonii au o culoare absolut superbă, e prima piesa vestimentară pe care o deţin în această culoare, dar o sa mă asingur că nu o să fie ultima :)










I'm very pleased with the quality of the clothes from frontrowshop.com (you know I'm not the kind of person to praise something just for the sake of praising it), both of the items are really well made and I really like the materials, the clothes do not look cheap at all and I think that the prices are good for the quality of the clothes. 

Ambele articole vestimentare purtate merită numai laude (cred că ştiţi deja că nu sunt genul de persoană care să laude un lucru de dragul de a-l lauda), sunt extrem de bine lucrate, din materiale bune, nu par ieftine şi consider că işi merită preţul. Sunt extrem de mulţumită de ele.

(now I see that I should have iron the pants before I worn them, sorry about that and I promise it won't happen again :D / era bine daca observam si cutele inainte sa port pantalonii, dar se pare ca nu le-am observat, imi cer scuze pentru asta si promit sa nu se mai intample :D)
Pants / Pantaloni: Cigarette Pants;
Bag / Geanta: Euroborse;
Shoes / Pantofi: Pia Corsini.

Thank you Dorina for the lovely pictures you took and thank you Cristina for being so patient haha :*

Iţi mulţumesc Dorina pentru pozele tare frumoase pe care mi le-ai facut şi iţi mulţumesc Cristina pentru rabdarea pe care ai avut-o haha :*


Have a lovely day, many kisses :***

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***