Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Gabrini Multivitamin No.18

30.9.13

Hey! :D

It is really hard to see awesome deals and not take advantage of them :)) In September we visited for the second time this year our seaside and at one little shop I've seen a pretty good deal: 1.5 $ for two nail polishes and I just couldn't say no to it, they had beautiful colors, I didn't have something similar in my collection. So I picked 4 nail polishes and you will seem them all here :) Today I am going to show you my favorite out of all and I think you'll agree that this is a beautiful color, perfect for autumn :)

E greu să treci pe lângă oferte bune la oje şi să nu profiţi de ele :)) În septembrie am vizitat din nou litoralul nostru şi intamplator la unul dintre stand-urile de pe acolo am văzut următoarea ofertă: 2 oje la 5 lei, culorile erau frumoase, nu aveam ceva asemănător în colecţie, aşa că am hotărât să profit de ofertă. M-am ales cu 4 oje frumoase de la Gabrini, oje pe care o să le vedeţi pe blog. Astăzi încep cu preferata mea şi cred că o să-mi daţi dreptate când spun că e o culoare tare frumoasă, perfectă pentru toamnă :)

gabini, multivitamin,nail polish

gabini, multivitamin,nail polish

gabini, multivitamin,nail polish

gabini, multivitamin,nail polish

I don't remember if I owned or tried Gabrini nail polishes until now, but I really like them, I like the application, it looks like I have a gel mani :) You don't need more than two coats and it dries pretty quickly, in about 15 minutes. They last up to three days, but it depends on what activities you are doing. On my ring finger nail I used a p2 crack ling nail polish which looks awesome, but it applies really weird.

Nu-mi aduc aminte dacă am mai avut oje de la Gabrini, dar sunt tare multumiţă de ele, se aplică foarte bine, parcă am o manichiură cu gel :) Două straturi sunt suficiente, iar de uscat, în maxim 15 minute am unghiile uscate complet :D Ca şi rezistenţă, undeva la 3 trei zile, dar depinde de activităţile zilnice. Pe inelar am aplicat o oja crăpăcioasa de la p2, e tare frumoasă, dar din păcate se aplică foarte urât.

So, do you agree with me or not? :D / Ei, am avut dreptate sau nu? :D

Have a wonderful day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***