Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

The Autumn Tag!

22.9.13

Hey :D

Yes, another tag :D This time is a short and very suitable tag for this season, you already know autumn is one of my favorites seasons so I just couldn't pass the opportunity to do this tag :) I found this tag on Tanyia's blog.

  Revin astăzi cu un tag scurt şi extrem de potrivit pentru anotimpul în care ne aflam, probabil ca stiţi deja că toamna este unul dintre anotimpurile mele preferate aşa că imi era imposibil să sar peste acest tag :) Nici nu-mi mai aduc aminte cum am dat peste el, dar cert este că l-am descoperit pe blogul Tanyiei.




For Autumn, what is your... / Pentru toamnă care este...

Favourite thing about it? / Lucrul favorit legat de acest anotimp?

Even though the cold weather comes with along with autumn, I think that autumn  is a beautiful and colorful season :D I love the rainy and chilly days, the beautiful colored leaver, I love everything about this season :)
Deşi o dată cu venirea toamnei vine şi frigul, mie mi se pare că toamna este un anotimp vesel şi foarte frumos colorat :D Imi plac zilele ploiase şi răcoroase, imi plac frunzele colorate ale copacilor, îmi place absolut totul la acest anotimp :)

Favourite Drink? / Băutura preferată?

Linden tea with rum essence and run cappuccino - these are my favorite hot drinks :X

Ceaiul de tei cu esenţă de rom şi capuccino cu rom, nu există băuturi calde care să-mi placă mai mult decât acestea două :)

Best lipsticks? / Rujurile preferate?

I wear bold colors all year around, but I love to wear them when fall comes, reds and berries are my favorite colors to wear on my lips :)

Deşi port culori puternice cam în toate anotimpurile, toamna parcă mă simt şi mai bine cu ele, nuanţele de roşu şi cele movulii sunt preferatele mele.

Go to moisturiser? / Crema hidratantă preferata?

At the moment I'm using my Cien moisturizer and I really like it.

Momentan folosesc crema hidratantă de la Cien şi mă înţeleg foarte bine cu ea.

Go to colour for the eye? / Culorile preferate pentru machiajul ochilor?

Uh, Uh ♥ Browns, golds, copper, fall colors :D

Uh, uh :X Nuanţe de maro, auriu, arămiu, căramziu, toate culorile toamnei :D

Favourite Band/singer or music to listen to? / Formatia preferată/cântăreaţa/câtăreţul sau muzica preferată?

I don't change my taste in music when the season changes, for the most part I only listen to R&B, but there are a few new artists that made it to my playlist: Birdie, Emeli Sande and Ellie Goulding :)

Nu ştiu dacă îmi schimb atât de mult gusturile muzicale în functie de anotimp, ascult în mare parte doar R&B, dar de curand în playlist-ul meu şi-au făcut apariţia Birdie, Emeli Sande şi Ellie Goulding :)

Favourite outfit to wear? / Ţinuta preferată?

I don't have a favorite outfit, but I do like to wear: fluffy and cozy sweaters, cardigans, jackets and a lot of scarves, anything to keep me warm :D

N-am o ţinută anume preferata, dar îmi plac foarte mult urmatoarele piese vestimentare: puloverele pufoase, cardiganurile, jachetele si nu in ultimul rand esarfele, tot cea ce este comfortabil şi călduros pentru că sunt tare friguroasă haha :D

Autumn Treat? 

At first I thought i had to talk about sweets and I had no idea what to answer haha :D then I read the whole thing and found out that I am supposed to talk about a treat for myself :) I will definitely get a cream/beige leather jacket or a pair of boots from my autumn wishlist :D

Întrebarea această am crezut că se referă la desert şi habar n-aveam ce să raspund, apoi am citit că se referă la un lucru pe care mi-l doresc şi cu care o sa mă recompensez haha :) Cu siguranţa o să fie o geacă de piele crem/bej sau o pereche de ghete din wishlit-ul meu de toamnă :D

Favourite place to be? / Locul preferat în care vreţi să vă aflaţi?


At home, covered with a cozy blanket snuggled next to my boyfriend ♥ :D 

Acasă, învelită într-o patura şi cuibărită lângă prietenul meu :X :D

I would love to read your answers so make sure you leave me a link to your tag or if you don't have a blog leave me the answers in a comment :D 

Vă invit si pe voi să preluati acest tag, dacă aveţi blog nu uitaţi să-mi lăsaţi link-ul în comentariu, daca nu aveţi blog îmi puteti raspunde direct în comentariu, de-abia aştept să citesc raspunsurile voastre :D

Have a lovely Sunday, many kisses :***

Vă doresc o dumnincă minunată, v-am pupat :***