Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Empties: July & August

1.9.13

Hey :)

I can't believe that I'm still keeping up with this project, I can't tell you how happy I am that now I am using up all my products, before I was buying and buying and always ended up with many products that I was forgetting to use, but now I am really careful with my spendings I don't buy if I don't need it :)

Nu-mi vine să cred că de patru luni mă ţin de proiectul acesta, nu pot să vă spun cât de bucuroasă sunt că reusesc să-mi folosesc toate produsele, dacă înainte cumpăram şi tot cumpăram de ajungeam să nu mai ştiu ce să folosesc, acum sunt foarte atentă şi încerc pe cât posibil să nu mai cumpăr produse de care nu am nevoie sau dacă cumpăr ceva anume, cumpăr fix înainte de a le termina pe cele pe care le folosesc :)


  • My all time favourite cleanser, I think I've used 6 or 7 of these babies, gentle cleanser, I love the fact that it does not have a strong scent, it does its job :) /  Gelul spumant antimicrobian de la Gerovital este unul dintre preferatele mele, cred că am folosit pana acum cel puţin 6-7, curătă bland, nu miroase puternic, cu alte cuvinte işi face treaba bine :) 
  • At first I had a love-hate relationship with the Cocoa Butter scrub from Queen Helen, because my face was sensitive and always irritated (from the blocked pores) it was really hard to use it, but after my face cleared up it was a pleasure to use it, with its help my pores were pretty happy, not clogging so often => not that many pimples ♥ (I won't repurchase it because of the SLS in the ingredients) / Cu scrub-ul de la Queen Helen am avut o relaţie de iubire-ură la început pentru că atunci cand mi l-am cumpărat era perioada în care avem tenul sensibil (mi se blocau porii într-o veselie şi nu suportam nimic să-mi atinga tenul) mi-a fost tare greu să-l folosesc, dupa ce aproape toate lucrurile au revenit la normal a fost o adevărată plăcere să-l folosesc şi cu ajutorul lui am redus drastic numărul porilor blocati => mult mai putine pustule YAY! (nu l-am recumparat din cauza SLS-ului din compoziţie). 
  • I never thought I would like this cream some much, but I do :) I think it is a wonderful moisturizing cream, I just bought the second one (I will be reviewing it soon) / N-am crezut vreodată că o să-mi placă atât de mult crema de faţă de la Cien şi sinceră să fiu nici n-am avut foarte multe asteptări de la ea, dar s-a dovedit a fi absolut grozavă, am cumparat+o deja pe a doua (urmează un review cât de curand). 
  • Din poza lipseste crema anti-agenig Una pentru conturul ochilor de la Ivatherm (am furat-o de la mama) care nu m-a dat pe spate, nu a fost suficient de hidratantă pentru necesităţile mele, dar cu ocazia aceasta m-am obişnuit să folosesc în fiecare zi crema pentru ochi şi acum nu concep să sar peste pasul acesta :)

  • I managed to use up all the bath salt from On Line, even though I only like to take showers in the summer time because it's so hot sometimes a relaxing bath is always welcomed. It does smell really nice until it dissolves, but after that, I can't really smell it, but now I love using bath salts so I'm on the hunt for another one :) / Am reuşit să termin în sfârşit sarea de baie de la ON Line, deşi vara prefer să fac duş pentru ca e mult prea cald, au existat momente în care am simţit nevoia să mă relaxez facând o baie. Îmi pare tare rău că odată dizolvata işi pierde mult din miros, dar mi-a plaăcut ideea de a folosi sare de baie şi acum sunt în căutarea alteia :) 
  • I love the Ultra Doux Apricot from Roussillon and Almond Oil from Garnier, lovely, lovely scent and it leaves your hair clean and shiny :D / Şamponul de la Garnier mi-a plăcut foarte, foarte mult. Are un miros dulceag, miros ce se simte timp îndelungat pe păr şi imi lăsa părul moale şi strălucitor.


  • The shower gel from Cien (I did use some other shower gels, but since my family used them too it is not fair to include them in this blog post) was ok, didn't really like it, didn't really hate it, but I thought it was better than the shower cream one. It smells really nice and that's about it :) / Gelul de duş de la Cien (am mai folosit cateva împreuna cu toata familia, dar pentru că nu sunt consumate de mine personal, nu e corect să le includ în postare) nici nu mi-a plăcut, dar nici nu mi-a displăcut, mi s-a părut în schimb mult mai bun decât shower cream-ul de la aceeaşi firma. Miroase frumos şi cam atât :) 
  • The body butter from Botegga Verde was Uh-mazing, it had the perfect consistency, not thick at all and it smelled lovely, I'm sad I've used it all up :( I'll be definitely getting a new one after I use up all my lotions :) / Untul de corp de la Bottega Verde mi-a fost tare, tare drag, cu o consistenţă foarte uşoară şi cu un miros atât de frumos, e perfect pentru orice anotimp, îmi pare tare rău ca s-a terminat, trebuie neapărat să-mi mai iau unul după ce termin cele două creme pe care le mai am :)

What products have you used up this last couple of months? :) /  Ce produse aţi mai consumat lunile acestea? :)

Have a lovely Sunday, many kisses :***

Vă doresc o duminica minunată, v-am pupat :***