Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Backless Lace Wedding Dresses - DressV Collection

10.7.14


Hey! :)

There are not many things that I like to talks about for hours and hours, besides my love for cosmetics, photography and fashion, ask me to talk about wedding dresses and surely we will be talking about them all day. I don't know if every girl in this world dreams about their wedding day, I imagine it since I was little, I remember I had an obsession with drawing my wedding dress, of course it was a princess dress I took all of my inspiration from the cartoons I was watching then. Meanwhile my preferences have changed, though I still like to draw my wedding dress (even though my skill as drawing is as bad as it was 15-20 years ago :D), if you would ask me now how will my wedding dress look like I know exactly what I want, but I don't know yet if it would look good on me :) I want a backless lace dress, definitely an A line dress, I'm opened on trying out different types of dresses, but I know I want a less puffy dress, not because I don't like that type of dresses, but because I feel it doesn't suit my style.

Nu-s multe lucruri despre care-mi place să vorbesc ore-n sir, pe lângă cosmetice, fotografie şi modă, pune-mă să îţi povestesc despre rochiile de mireasă şi cu siguranţă putem să vorbim o zi întreagă despre ele. Nu ştiu dacă toate fetele visează la ziua nunţii, însa eu mi-o imaginez de când eram tare micuţă, îmi aduc aminte că-mi plăcea să-mi desenez tot timpul rochia de mireasă, bineînţeles că era vorba despre o rochie de prinţesă pentru că inspiraţia mi-o luam din desenele animate de pe vremea aceea. Între timp gusturile mi s-au schimbat, nu şi dragul de a-mi desena rochia (deşi la capitolul desen stau la fel de prost ca şi acum 15-20 de ani haha :D), iar dacă m-ai întreba acum ce rochie de mireasă îmi doresc, ştiu exact ceea ce vreau, nu ştiu însa dacă mi se şi potriveşte :) Vreau o rochie din dantelă, tip A line şi cu spatele gol (îmi aduc aminte că am mai menţionat asta într-un articol), deşi sunt deschisă la a proba şi alte modele, gen tip sirenă, cert este că vreau o rochie mai puţin pufoasă, nu pentru că nu-mi plac ci pentru că simt că nu mă reprezintă.

It is always a great pleasure and away to relax myself browsing through so many beautiful dresses, even though the big moment is not here yet, I like to have an idea about what I like before going on a hunt for the dress, I don't know if I'll find the perfect dress or I will have to make the perfect dress so a little bit of inspiration won't hurt, I always like to be prepared :)) On dressv I found a great selection of lace wedding dresses, some of them are backless some of them have other interesting designs, they have a pretty good variety of wedding dresses. I really liked these three backless lace wedding dresses so I just had to show them to you.

Întotdeauna este o adevarată plăcere şi relaxare pentru mine să navighez pe internet printre sute de rochii care mai de care mai frumoase, deşi marele moment nu a venit încă îmi place să mă inspir de pe acum, nu ştiu dacă voi găsi rochia perfectă sau va trebui să-mi creez rochia perfectă, aşa ca un pic de inspiraţie nu strică, îmi place să fiu tot timpul pregatită :)) Pe dressv am găsit o mare selecţie de rochii de mireasă din dantelă, unele rochii cu spatele gol aşa cum îmi plac mie, altele cu alte design-uri interesante, cam pentru toate gusturile aş zice eu. Mi-au plăcut tare mult cele trei rochii pe care le vedeţi în pozele de mai jos şi-am zis să vi le arăt şi vouă.




How did or how will your wedding dress look like? :)

Cum a arătat sau va arăta rochia voastră de mireasă? :)

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***