Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Travel Essentials!

31.7.14



Heyaaaaaa! :D

If in the previous years I used to carry with me when we went on a vacation almost all the beauty products I had at that time (the car was carrying them, not us), last year I managed to carry a lot less and this year I think I really did some smart packing :D Why am I saying this? First of all I chose only and ONLY the products that I need to have with me and second of all I tried to get the vast majority of the products in travel size recipients. Now let me show you what I am bringing with me this year :D

Dacă în anii precedenţi căram după mine în vacanţă absolut toate produsele pe care le întâlneam  în cale (nici nu conta dacă le foloseam sau nu, voiam să fie acolo, ce le căram eu? Le ducea maşina haha :)), de anul trecut am început să iau dupa mine doar lucrurile esenţiale şi mi se pare că anul acesta am împachetat cel mai deştept :D De ce zic asta? În primul rând am făcut o triere la sânge la produse şi-n al doilea rând am încercat să iau marea majoritate a produselor în varianta travel size sau le-am mutat eu în asemenea recipiente :) Haideţi să vă arăt ce produse pleacă cu mine în vacanţă anul acesta :D

Hair & Body Care / Îngrijirea părului şi a corpului


  • Aubrey Balancing Nutrient Blast Shampoo & Conditioner both in travel size form, I bought them from iHerb.com especially for traveling, I find the small bottles to be so cute, after I am going to use up the product I am going to save up the bottle to use them again;
  • Well Professionals SUN - is a cream products that nourishes and provides UV protection because the hair also needs to be protected from the sun :) I haven't tried it yet, but I'm going to review it after I use it;
  • Mini hair brush from L'oreal  - it' so tiny and cute, perfect for traveling.

  • Şampon şi balsam Aubrey Balancing Nutrient Blast ambele în varianta travel size, le-am cumpărat de pe iHerb special pentru vacanţă, mi se par tare drăgălaşe sticluţele, după ce am să consum produsul dinăuntru voi păstra reciepientele pentru a le refolosi;
  • Wella Professionals SUN - este o cremă care hrăneşte părul şi oferă protecţie UV pentru că şi părul trebuie să fie protejat de soare :) Nu am încercat-o încă, dar o să vă povestesc despre ea după ce o testez;
  • Mini perie de păr L'oreal, e atât de micuţă şi simpatică, perfectă pentru călătorii.

  • Mennen Speedstick Anti-Perspirant  Deodorant - I don' go anywhere without my favourite deodorant, this time I have the ACTIVE version;
  • Yves Rocher Exfoliating Shower Gel -  I can't take a travel size bottle because I like to use a lot of it so I don't want to run out :))
  • Avon Skin So Soft Body Butter - I am going to move it in a smaller container because there's not much left, I love it, it's everything my dry skin needs;
  • Avon Vanilla Body Spray - it's my favourite body spray, I like to use it after I take a shower and I am going to use when I go to the beach because I always like to smell nice :D 
  • Yves Rocher Collection Ete perfume - I'm going to take a small amount of this perfume in my Travalo because the bottle is too big and too heavy and I don't want to have to worry about it, it has a fresh-sweet smell, I think it's the perfect scent for this vacation;
  • Yves Rocher Satiny Protecting Oil SPF 30 and a spray sunscreen for kids SPF 50 - these two will be in my beach bag, I'm taking two sunscreens because I don't know if SPF 30 will be enough for our white skin so I want to have a backup :)

  • Deodorantul Mennen Speedstick - nu plec nicăieri fără deodorantul meu preferat, de data aceasta am versiunea ACTIVE;
  • Gel de duş gomant de la Yves Rocher - aici nu pot lua unul în varianta travel size pentru că îmi place să folosesc mult gel de duş şi nu vreau să rămân fără :))
  • Unt de corp Skin So Soft de la Avon - pe care o să îl mut în alt recipient pentru că nu mai am mult din el, îmi place enorm de mult, e perfect pentru pielea mea uscată;
  • Spray de corp cu vanilie de la Avon, e preferatul meu, îmi place să-l folosesc după duş şi am să-l folosesc şi la plajă pentru că-mi place să miros tot timpul frumos :D
  • Parfum Yves Rocher Collection Ete care o să fie mutat în Travalo pentru că e mult prea mare şi nu vreau să iau toată sticla cu mine, mi se pare care are un miros fresh-dulceag, mi se pare perfect pentru mare;
  • Ulei satinat pentru plajă de la Yves Rocher FPS 30 şi loţiune de plajă pentru copii cu FPS 50 - vor sta în geanta de plajă, nu ştiu cât de bine se va înţelege pielea mea incredibil de albă doar cu FPS 30 aşa că vreau să am rezervă :D.

Skin Care and Makeup Products / Îngrijirea tenului şi produse de machiaj


  • Byphasse Micelle Solution - I've already reviewed it if you want to read about it: review. I'm going to move it in a smaller container because the bottle is waaay to big;
  • L'oreal Sublime Soft Calming Gel-Cream face wash - I bought this because the lovely Ladybug recommend it to me, I've tried it only once, I liked it, but I do have to test it for a longer period of time, I will also write a review once I test it long enough;
  • Konjac sponge;
  • Bruno Vasari Lift-ox eye cream (sample size) - I really do hope this cream will last me for the whole 5 days we are on vacation, aren't these samples so cute? &harts;
  • Yves Rocher Anti-Age Global face cream SPF 20 - I was really curious about this face cream so I've tested if before leaving, I like it, I think we are going to get along just fine, a review is coming up once I really test it out;
  • Yves Roche face creams (samples) and Mineralium Dead Sea Vitamin C serum (Sample) - I don't like to use SPF face creams at night and because I don't want to take a full size face cream I am going to take these samples;
  • Brevoxyl - I am gonna take a small amount of  this cream in small container, though I do hope that I won't be getting any pimples (I forgot to take a picture of it, but have seen it on my blog before);
  • Nivea SPF 15 lip balm - it's the first time I am taking a SPF lip balm with me, gotta protect the lips too.

  • Soluţia micelară de la Byphasse - v-am povestit deja despre ea aici: review. O să-mi iau la mine doar cât e necesar;
  • Gel-cremă de curătare de la L'oreal Sublime Soft - l-am cumpărat la recomandarea Buburuzei, l-am încercat o singură dată de curiozitate, dar nu pot spune nimic despre el momentan, însă vă pot promite că voi scrie despre el imediat după ce-mi fac o părere :);
  • Buretele Konjac;
  • Mostră Bruno Vasari Eye Lift-ox - sper să-mi ajungă cele cinci zile cât suntem plecaţi şi sper să-mi şi placă, nu-i aşa că sunt tare drăgălaşe mostrele de genul? ♥;
  • Crema cu FPS 20 Yves Rocher Anti-Age Global - am fost curioasă şi am testat-o înainte de a pleca, până acum îmi place, cred că o să ne înţelegem tare bine, bineînţeles că îi voi face şi un review;
  • Mostre de creme de la Yves Rocher şi mostra de serum cu vitamina C de la Mineralium Dead Sea - nu-mi place să folosesc seara creme cu FPS şi nici nu vreau să iau un borcănel de cremă după mine aşa că mostrele acestea mă salvează :);
  • Brevoxyl - pentru micile pustule care mă mai deranjează cât de cât, voi lua o cantitate foarte mică cu mine într-un alt recipient (am uitat să-l pozez, dar l-aţi mai văzut pe blog);
  • Balsam de buze cu FPS 15 de la Nivea - e primul an în care-mi iau un balsam cu FPS, dacă îmi protejez părul şi pielea de razele soarelui mi se pare normal să-mi protejez şi buzele.
  • Enca BB Cream SPF 30 - this BB Cream is definitely my favourite BB Cream ever! It has a medium coverage and it looks very natural on the skin;
  • e.l.f. Maximum Coverage Concealer -  the only concealer I use, I'm really pleased with it;
  • The One Illuskin Face Powder - not my favorite powder, but it works, I don't want to take the Ben Nye one I love because it's messy and it doesn't not have a mirror;
  • Mivagirl Kiss Kiss Velvet Blusher shade 02 - I wanted to take both shades I own, but I don't think I am going to need two blushes so I chose this beautiful pink shade; 
  • Eyelash curler;
  • My e.l.f. eyelid primer because I have pretty oily lids and I always like to use a primer;
  • I will take only my TonyMoly gel liner, I know I won't be using colors, this is my favourite gel liner.
  • MY eyebrow products that I use almost every time I do my brows:  essence eyebrow pencil, essence eyebrow kit, alverde brow gel;
  • Yves Rocher Botanical Sheer Lipstick 32 Rose Cocktail and MUA Intense Kisses lip gloss in shade Sealed with a kiss - I chose a colored, but not too bold lipstick and a nude lip gloss so I have options :)) (unfortunately I forgot to take pictures of them :/)
  • Makeup Brushes.

  • BB Cream Enca cu FPS 30 - este bb cream-ul meu preferat, v-am povestit acum ceva timp despre el şi pe blog, oferă o acoperire tare buna şi arată tare natural pe ten;
  • Corectorul de la e.l.f. - singurul pe care-l folosesc, sunt foarte mulţumită de el;
  • Pudra The One Illuskin - am decis să o iau pe aceasta şi nu pe cea de la Ben Nye (preferata mea) pentru că aceasta e mai uşor de folosit şi are şi oglindă, nu trebuie să-mi mai iau altă oglindă cu mine;
  • Mivagirl Kiss Kiss Velvet Blusher nuanţa 02 -  am vrut să iau ambele nuanţe pe care le deţin, dar am decis să aleg nuanţa 02, n-ar avea rost să le iau pe amandouă;
  • Ondulator de gene;
  • e.l.f. eyelid primer - am pleoapele destul de uleioase aşa că-mi place să folosesc un primer;
  • Gel liner-ul de la TonyMoly - nu voi lua farduri cu mine, voi lua doar acest gel liner care de altfel este şi preferatul meu, puteţi să citiţi despre el aici:
  • Produsele de sprancene pe care le folosesc aproape de fiecare dată când mă machiez: creion de sprâncene essence, kit de sprâncene esssence, gel de sprâncene alverde;
  • Ruj Yves Rocher Sheer Botanical 32 Rose Cocktail şi lip gloss MUA Intense Kisses nuanţa Sealed with a kiss - am ales un ruj cât de cât colorat şi un lip gloss nude ca să am de unde alege :)) (am uitat din pacate sa le pozez :/)
  • Pensule.

Other stuff / Altele

  • cotton pads / dischete demachiante;
  • earbuds / beţisoare de urechi;
  • razor blade / lamă de ras;
  • scissors, tweezers and nail file / forfecuţă, penseta si pilă de unghii;
  • toothbrush, toothpaste / periuţă, pastă de dinţi;
  • floss / aţă dentară.
(moved the products in the travel size recipients and they are already in the bag / and mutate si puse deja în geantă :D)

Have you been on vacation yet or are going soon? Where did you go or where will you go? :D

Aţi fost în vacanţă sau urmează să mergeţi? Care a fost sau va fi destinaţia voastră de vacanţa anul acesta? :D

I made sure you won't miss me that much when I am gone so I already wrote some posts and I will publish them on my normal schedule, I will try to answer the comments too, but if I fail to do so please please don't get mad at me I will answer them when I'll get back :D

M-am asigurat să nu-mi simţiţi lipsa aşa că veţi avea ce citi cât timp sunt plecată, o să încerc să raspund şi la comentarii, dar dacă n-am să reuşesc vă rog să nu vă supăraţi pe mine, promit că o să răspund la toate la întoarcere :D

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***