Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

e.l.f. Glam Bam Nail Polish Set Review + Swatches

3.7.14

elf glam bam nail polish set

Wow it took me like forever to show you this nail polish set, this is the third and last e.l.f. nail polish set I own. I am a little bit upset right now because iHerb doesn't sell these sets anymore, I wanted at least another set and unfortunately I can't get then anywhere else, I do hope this a temporary problem and they will be available for purchase soon :D So let me show you these beautiful nail polishes applied and tell you my opinion on them, do you think I have a favourite? :)

Şi-a venit în sfârşit timpul să vă arăt şi să vă povestesc şi despre cel de-a treilea şi ultimul set de mini oje de la e.l.f. pe care-l deţin. Sunt puţin cam supărată pentru că am observat că din pacate nu se mai gasesc pe iHerb, mai voiam cel putin un set, iar din altă parte nu am de unde să le iau, sper însă să fie doar o problemă temporară şi să mă pot bucura şi de alte seturi :D Vă invit astfel să le vedeţi şi să aflaţi care este părerea mea despre aceste trei oje, oare am vreo preferată? :)

elf glam bam nail polish set
Name / Denumire: e.l.f. Glam Bam Nail Polish Set - din păcate nu mai este disponibil pe iHerb, se pot însă cumpara ojele în varianta full size de pe eyeslipsface.com.ro ;
Where can I buy it from? / De unde îl pot achiziţiona?: eyeslipsface.com.ro eyeslipsface.com / eyeslipsface.co.uk;
Price? / Ce preţ are?: 3.00$ / 4.50 pounds;
Amount Cantitate6ml (not sure / nu sunt sigură);

elf glam bam nail polish set
(from left to right: e.l.f. Golden Goddess, e.l.f. Blush, e.l.f. Cranberry de la stânga la dreapta: e.l.f. Golden Goddess, e.l.f. Blush, e.l.f. Cranberry)

I bought this set specifically for this beautiful shade of burgundy -Cranberry- which is absolutely divine, I think it looks really good on my skin tone, I love looking at it haha :)) Out of the three nail polishes my least favourite is Blush, I expected it to be a cream nail polish, but it's metallic and I can't say metallic nail polishes are my favourite.  Surprisingly, I like how it looks in pictures, but I don't like it so much in real life.

Setul acesta l-am luat în mod special pentru superba nuanţă de vişiniu - Cranberry- care este pur şi simplu divină, mi se pare că arată tare bine în combinaţie cu nuanţa pielii mele, nu mă satur să o privesc haha :)) Dintre cele trei oje am fost dezamagită de nuanţa Blush, mă aşteptam să fie o ojă cremoasă (cel puţin aşa părea din poze) însa este o ojă cu un finish metalic, iar ojele de genul nu-s pe lista mea de preferate. Culmea este că îmi place cum arată în poze, însă nu ma omor dupa ea în realitate.

All three nail polishes apply beautifully, no streaks, Blush and Cranberry are pretty opaque with just one coat. If on the other two sets I had to shake the nail polishes because they were getting thick as I was applying them, on this one only Cranberry does that. They are pretty shiny without a top coat, I was amazed that Golden Goddess doesn't need a top coat, usually when you are using glitter nail polishes you can feel the glitter, with this one you don't. They dry pretty quickly I didn't watch the clock, but I didn't wait too long. In my nails they last about 2-3 day, but for me that's ok, I change my nail polish often :)

Toate cele trei oje se aplică frumos, fără dâre, Blush şi Cranberry fiind destul de opace de la primul strat. Dacă la celălate două seturi vă spuneam că tind să se îngroase dacă durează prea mult aplicarea, în cazul acestora doar la Cranberry am observat lucrul acesta, o închid, o agit puţin şi îşi revine imediat. Îmi place faptul că sunt destul de strălucitoare şi fără folosirea unui top coat, chiar am ramas uimită că nu e necesar să folosesc un top coat pentru Golden Goddess, se usucă lucios, fără să se simtă particulele de sclipici. În ceea ce priveşte timpul de uscare acesta este relativ scurt, nu m-am uitat la ceas, dar sunt sigură că n-am aşteptat foarte mult timp. Ca şi rezistentă pe unghii, mie-mi rezistă undeva la doua trei zile, dar nu e un lucru care să mă deranjeze, le schimb oricum des :)

e.l.f. Golden Goddess
elf golden goddess
(2 coats - natural light / două straturi - lumină naturală)

e.l.f. Blush
elf blush
(2 coats + top coat -  natural light2 straturi + top coat - lumină naturală)

e.l.f. Blush + e.l.f. Golden Goddess
elf blush & elf golden goddess
(natural light / lumină naturală)

e.l.f. Cranberry
elf cranberry
(2 coats + top coat -  natural light / 2 straturi + top coat - lumină naturală)

e.l.f. Cranberry + e.l.f. Golden Goddess
elf cranberry & elf golden goddess
(natural light / lumină naturală)

Do you like all three of them or is there one in particular that you like? :)

Va plac toate trei sau vă atrage una dintre ele în mod special? :)

Have a great day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***