Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Impletituri, accidente fericite si multa voie buna la Serendipity Salon!

27.7.14



Hei! :D

Joi, zi senină cu mult soare şi destul de calduroasă, cu chiu cu vai reşisem să-mi aleg o ţinuta, dar eram destul fericită cu alegerea facută. Machiajul îmi ieşea evident prost pentru că aşa se întâmplă de fiecare dată când urmează să plec la un eveniment, m-am demachiat de cel puţin trei ori, ochii îi aveam iritaţi, într-un final am reuşit! Mă uit la ceas, văd ca mai am putţn timp la dispoziţie până să plec, trec prin sufragerie şi văd că nu mai e atât de luminată, mă uit pe geam, ditamai norii de furtună!!! Îmi iau umbrela, ies din casă şi-mi zic în gând: Dă Doamne să nu înceapă furtuna până ajung în staţia de autobuz! Şi bag viteză, nimeni şi nimic nu-mi putea sta în cale, mă urc în autobuz şi....începe ploaia :D Pe drum mă întalnesc cu Julie şi împreuna plecăm într-o nouă aventură: căutarea salonului Serendipity, salon ce urma să aibă deschiderea oficială! Aventură pentru că cinevaaaaa (adica eu :D) uitase să îşi noteze adresa salonului :)) Ajungem într-un sfârsit cu bine, din cele două fantastice cât eram ne mărim echipa şi ne facem patru, ce-a urmat descoperiţi din pozele de mai jos :)


Simona, eu, Adina şi Julie :D

Am asistat la demonstraţii de împletituri, am rămas uimită de ce coafuri am vazut, Olya este foarte talentată, i se mişcau mâinile incredibil de repede, în câteva minute coafura era gata ♥ Cred că o să fiţi de acord cu mine când zic că sunt superbe împletiturile realizate de ea :D


A avut loc o demonstraţie susţinută de Cristina, demonstraţie ce ne lăsat pe toate cu gura cascată. Să vă povestesc cum a fost: modelul cu un păr lung şi foarte frumos s-a aşezat pe scaun, Cristina i-a adus tot părul pe faţă, i l-a prins într-o coadă şi a pozitţonat-o corect pe scaun, apoi cu o forfecă a făcut o singură tăietură şi a rămas cu o mare bucată de păr în mână, moment în care pe mine m-a înţepat inima :))) În momentul în care i-a desprins părul toată lumea a amuţit brusc: îi păstrase lungimea şi părul era tuns în scări perfect egale! GENIAL! Nu încercaţi însă asta singuri acasă, există MARI şanse să nu vă reusească.


Apoi ne-a demonstrat că este foarte talentată şi la împletituri :D


Iar la final iată-ne pe noi, cele 4 crăiţe de la răsărit în toată splendoarea noastră vesele şi puse pe şotii aşa cum ne ştiţi :D




Salonul Serendipity oferă servicii de hair-styling, make-up, cosmetică, epilare manichiură şi pedichiură, masaj şi terapii de remodelare complementare ataâ pentru femei cât şi pentru bărbaţi.

Vă doresc un week-end superb, v-am pupat :***