Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Review: Byphasse Solution Micellaire Demaquillante

1.7.14

byphasse micellar solution

Hello! :D

Micellar solutions are the IT thing right now, most of the cosmetic brands I know have one, we have the derma-cosmetics ones: Bioderma, Avene, La Roche-Posay, etc. and we have the drugstore ones: L'oreal, Garnier, Byphasse, etc., from the moment I have tried a micellar solution I hardly went back to any other type of makeup removers. Curiosity made me want to try some other brands so after a while I tried the micellar solution from Garnier and now the micellar solution from Byphasse, the one that I am going to review for you today.

Soluţiile micelare sunt la mare modă acum, marea majoritate a companiilor care comercializează cosmetice au o soluţie micelară pe piaţă, le avem pe cele dermato-cosmetice: Bioderma, Avene, La Roche-Posay, etc cât şi pe cele tip drugstore: L'oreal, Garnier, Byphasse, Farmec, etc. de când am folosit pentru prima dată o astfel de soluţie mi-a fost foarte greu să mă mai întorc la un alt tip de demachiant, în ultimul an chiar renunţând total. Curiozitatea m-a împins să încerc după o bună perioada de timp soluţii micelare şi de la alte brand-uri, aşa ajungând să încerc loţiunea micelară de la Garnier, iar de curând cea de la Byphasse despre care o să vă povestesc astăzi :)

byphasse micellar solution
 Name / Denumire: Byphasse Solution Micellaire Demaqullante;
Where can I buy it from? / De unde îl pot achiziţiona?: Hypermarket-uri;
Price? / Ce preţ are?: 23-27 lei;
Ingredients / Ingrediente: Aqua, Glycerin, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Propylene Glycol, Disodium Cocoamphodiacetate, Polyaminopropyl Biguanide, Panthenol, Disodium EDTA, Decyl Glucoside, Parfum, Citric Acid, Bisabolol, Sodium Hydroxide.
Amount Cantitate: 500ml;

This is not the first time I am using products from Byphasse, I used to use their cleansing milk, but the last time I've tried it under my eye area was acting up, it was burning sensation, but even though this happened I still wanted to try their micellar solution. I really like the packaging, I this it looks pretty nice and the fact that it is pink it's a plus haha :D You should be a little bit careful when you use it because I notice that a lot of product comes out (at least compared to the one from Bioderma). It is especially formulated for sensitive, dry skin or for skin with a tendency of rosecea.

Nu sunt la primul contact cu acest brand, am folosit o bună perioada de timp laptele lor demachiant care din păcate ultima dată când l-am încercat mi-a provocat o senzaţie de arsură în zona ochilor, dar cu toate astea am fost curioasă în legatură cu soluţia micelară. Se prezintă într-un ambalaj draguţ, întotdeauna mi-au plăcut ambalajele lor, iar faptul că-s roz îmi atrag imediat privirea haha :D De avut grija atunci când turnaţi produsul pe dischetă pentru că mie mi se pare că iese puţin cam mult produs (cel puţin faţă de cea de la Biodermă). Este special formulată pentru pielea sensibilă, uscată, iritată sau pielea cu tendinţe de rozacee.

I initially wanted to get the Garnier one, but after looking around a little bit I saw this one, it had the same price, but the quantity was larger :D So I said to myself: why not? I was super thrilled to try so right when I got home the testing started :) If I were to make a comparison between the three micellar solutions (Bioderma, Garnier, Byphasse) I have tried, in terms of makeup removing there is no difference between them, the micellar solution from Byphasse gently removes my make causing no irritation to the skin and no burning sensation. I did have a little bit of trouble with a mascara from Avon, I think it is waterproof (it doesn't say it is, but it is impossible to take off) otherwise all the products I use are removed in seconds without having to rub my skin off. Unlike the other two micellar solution this one contains an irritant in its ingredient list - perfume- so because of that I don't think this product would be ideal for sensitive skin.

Iniţial voiam să o iau tot pe cea de la Garnier, dar aruncând un ochi peste tot, am vazut că aceasta are acelaşi preţ, dar cantitatea este mai mare :D Aşa că mi-am zis: de ce nu? Eram super entuziasmată să o încerc, cum am ajuns acasă a început testarea :) Dacă ar fi să fac o comparaţie între cele trei (Bioderma, Garnier, Byphasse) în ceea ce priveşte demachierea tenului, n-am observat absolut nicio diferenţă, soluţia micelară de la Byphasse se descurcă foarte bine, îmi îndepărtează delicat machiajul, nu-mi produce iritaţii sau senzaţii de arsură. Cu un singur produs am avut ceva probleme, un rimel de la Avon, dar cred că este rezistent la apă (culmea e că nu scrie pe el să fie, dar efectiv nu pot să-l îndepărtez), în rest toate produsele folosite pe ten se îndepărtează uşor fară să fiu nevoită să insist. Spre deosebire de celalate două produse folosite, această soluţie conţine un iritant şi anume parfum (nu miroase foarte puternic) ceee ce pentru mine nu o face un candidat ideal pentru persoanele cu tenul sensibil.

Have you tried the micellar solution from Byphasse? What do you think about it?

Aţi încercat soluţia micelară de la Byphasse? Ce părere aveţi despre ea?

Have a great day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***