Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion 2sday: Sheer!

15.7.14




Hola! :D

I'm already imagining myself at the sea, talking a stroll and admiring the surroundings enjoying the beautiful weather and the beautiful sea, but until I get there I have to take a stroll in my home town. I would have liked to show you the outfit with the sea in the background, that's what I in mind when I decided to wear it, that moment is pretty far away, but let's imagine for a few minutes that I'm already there :D

Mă visez deja la mare, plimbându-mă pe faleza şi bucurându-mă de vremea frumoasă şi marea superbă (nu mai e mult, nu mai e mult, număr orele până actunci :D), însă pentru moment mă rezum la a mă plimba pe strazile Bucureştiului. Insă haideţi să ne imaginăm pentru câteva minute că mă aflu acolo şi voi nu vedeţi strada din spatele meu ci nisipul auriu şi marea albastra :D





Not too long ago I was saying that I really, really like jumpsuits, I was showing you then a long one, but today I am will be showing you a short jumpsuit with an lovely print and an interesting back :D It is very important for me to feel comfortable in the clothes I am wearing and I am feeling super comfortable in this jumpsuit, mainly because the material is amazing, super soft and perfect for summer. I had a small issue with the sides, they are very revealing, but I used some small safety pins until I think of another method to solve the problem. I wore my gold sparkly sandals which I think look amazing and of course the fact that they are gold and sparkly thrilled me even more and I also had my nails painted in a neon color because I love neon colors for summer! ♥

Vă spuneam nu cu mult timp în urmă că îmi plac salopetele (nu stiu cum s-ar traduce altfel "jumpsuit" în română, aşa că o sa le zic salopete), pe atunci vă prezentan una cu pantaloni lungi, astăzi vă prezint o salopeta cu pantaloni scurţi, cu un print tare draguţ (să fie oare tribal? nu-mi dau seama) şi colorat şi cu un spate foarte interesant :D Pentru mine e foarte important să mă simt bine în ceea ce port, iar în salopeta aceasta mă simt incredibil de bine, asta datorită în primul rând materialului extrem de placut, perfect pentru vară. Am avut o mica problemă cu laterale, în sensul în care e super decoltată în zona respectivă, dar am rezolvat momentan folosind nişte mici ace de siguranţă, ma voi gandi la o alta soluţie, momentan n-am avut timp să mă ocup. Am adaugat sandalele mele aurii incredibil de frumoase, mi se pare că se văd tare frumos în picioare, iar faptul ca sunt atât de aurii bineînţeles ca m-a încantat foarte mult mi-am pictat unghiile intr-o frumoasa culoarea neon pentru ca ador culorile neon vara ♥





Jumpsuit / Salopetă: Zara via Kurtmann;
Sandals / Sandale: via Blackfive;
Bag / Geantă: Front Row Shop;


Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***