Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week In Photos (30.06 - 06.07)

7.7.14



Hey! :)

If last week was full of fun activities and pretty much awesome, this week was horrible, from multiple failed photo shoots, to almost losing my camera, to almost break my laptop on Saturday everything went wrong :/ but that's how life easy, sweet and bitter at the same time, but I remain positive and hope that everything is going to go well from now on :D

Dacă săptămâna trecută a fost plină de activităţi plăcute şi-n mare parte foarte distractivă, saptămâna această s-a întors roata şi mi-a mers incredibil de prost, de la sedinţe foto eşuate, la a-mi pierde camera foto, la a-mi sparge laptop-ul sâmbătă, totul a mers pe dos :/ Dar aşa-i în viaţa, una caldă, una rece, trag aer în piept şi sper că de acum încolo să fie mai bine, rămân pozitivă orice ar fi :D

Monday / Luni 

Monday was cleaning day, I'm not obsessed with cleaning, but I do like the house to look nice and as clean as possible. I also cleaned the closet and final decided to give away some clothes I wasn't wearing anymore, now there is room for new ones haha :)) I took a short break and enjoyed a delicious lemonade, it gave me the energy to finish what I've started :D

Luni a fost zi de curăţenie generala, n-aş putea spune că sunt obsedată de curăţenie, dar îmi place tare mult să fie totul aranjat şi cât mai curat posibil. Cu ocazia asta am scos totul din şifonier şi am decis să renunţ la câteva hăinuţe care îmi ocupau spaţiul degeaba, acum e loc pentru altele noi haha :D Am luat o scurtă pauză şi-am savurat o limonadă, foarte gustoasă, m-a energizat imediat :D

Tuesday / Marți

On Tuesday I reviewed the micellar solution from Byphasse - Byphassse Solution Micellaire Demaquillante -, I treated myself with some fresh fruits and an Eugenia, so simple, yet so good ♥

V-am povestit pe blog despre soluţia micelară de la Byphasse Byphassse Solution Micellaire Demaquillante -, m-am răsfăţat cu fructe proaspete şi gustoase (zmeura era culeasă de dimineaţă) şi apoi cu o eugenie, atât de simple, dar în acelaşi timp atât de bune ♥

Wednesday / Miercuri

On Wednesday we went on another fast roadtrip, it took ages before we got there, the highway is good, but it is so boring especially at night. On the way there my boyfriend surprised me with a Turbo gum, I knew you can get them, but it was such a lovely surprise, I screamed with joy :D Regarding the taste, it seems to be similar, I can't really remember its taste, too many years have pasted since the last time I ate one, but it was good :D

Miercuri am plecat din nou într-o mică excursie, am făcut o veşnicie pe drum, iar autostrada pe cât de bună e, pe atât de plictisitoare e, mai ales pe timp de noapte. Pe dum prietenul meu m-a surprins cu o gumă Turbo, nu mi-a venit să cred, ştiam că au apărut din nou, dar a fost o surpriză tare frumoasă, am ţipat de fericire :D În ceea ce priveşte gustul ei, mi se pare asemănător cu cel pe care-l avea cea din copilarie, dar nu pot să mă pronunţ exact pentru că au trecut mult prea mulţi ani ca să îmi mai amintesc, dar e bună :D

Thursday / Joi 

I am a big fan of boiled and baked corn, I knew I wouldn't like the corn that is available now (I like the ones near the end of July) but I was craving them, they were pretty good, but you really have to eat a lot of them to really enjoy them :)) For lunch i had pasta with a red sauce and lots of cheese, they were quite tasty.

Sunt o mare fană a porumbului fiert şi copt, deşi ştiam că nu o să-mi placă porumbul astă nou apărut (mie imi place cel cu bobul tare), mi-a fost poftă şi-am fiert câţiva, buni, dar ca să înţeleg ceva din ei trebuia să îi mănânc pe toţi :))) La prânz am servit paste intergrale cu sos roşu şi mult caşcaval, au fost gustoase.

Friday / Vineri

I wasn't going to let the week pass without eating some rice, I was craving some vegetables (what is wrong with me? :D) so I tried a new recipe I found on the internet, it doesn't quite look the same, but it was soooo good, who would have thought that I was going to like vegetables? :))

Nu putea să treacă săptămâna fără o porţie de orez, mi-a fost poftă de legume (minune!) aşa că am încercat o nouă reţetă, nu m-am aşteptat să fie atât de bun, nu mi-a ieşit exact ca în reţeta pe care o găsisem pe net (la aspect mă refer), dar a fost bun, cine credea că o să-mi placă mie legumele? :))

Saturday / Sâmbătă


Got some work done, did some writing for the blog, then total it was pampering time, I discovered a new body scrub which is amazing - the one from the photo above -, it's from Yves Rocher, it leaves the skin incredibly soft and it even hydrates it. Then we went out for a walk and ate some delicioooous ice cream :)

In prima parte a zilei am trebăluit prin casă, apoi puţina bloggăreala, puţină leneveală si relaxare (am descoperit un nou scrub de corp de la Yves Rocher - cel din poză - e GENIAL, îmi lasă pielea incredibil de fină şi e şi hidratată), nişte îngheţata buuuună, buuună de tot şi o plimbare, cam aşa a fost sâmbăta mea :)

Sunday / Duminică

On Sunday it was my mother's birthday, we had lots of fun, enjoyed delicious food and partied good haha :)) Then we got home, watched a movie and ended the day.

Duminică am sărbătorit ziua mamei mele de naştere, s-a lăsat cu multă voie bună şi mâncare delicioasă, am petrecut până n-am mai putut haha, nici n-am apucat sa mai fac poze :)) Apoi am ajuns acasă şi am încheiat ziua cu un film.

How was your week? :D Cum a fost săptămâna voastră? :D

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***