Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

MLOTW: Delicate Purple

5.7.14


Hello! :D

About my "awesome" week I'm going to tell you all about it on Monday, I am sure something else is going to happen to me until then so I'll leave it for Monday's post "My Week in Photos". Yesterday I suddenly wanted to do a makeup look, I didn't have something in mind, inspiration is not my friend at the moment so I went to my "makeup looks to recreate" folder and I chose one :) I chose this one because I absolutely love this shade of purple (I somehow always choose purple for my makeup :D), I think it is beautiful and I had to show it to you too haha :)) So let's go straight to the tutorial :) 

Despre saptamana "grozava" pe care am avut-o o sa va povestesc luni, sunt sigura ca trebuie sa mi se mai intample ceva pana atunci, asa ca o sa dezvolt subiectul in postarea "Saptamana in Imagini". Ieri mi-a venit asa brusc sa realizez un machiaj, nu aveam ceva in minte, nu-s prietena nici cu inspiratia momentan, asa ca am intrat in folder-ul cu machiaje de refacut si-am ales unul dintre ele :) Am ales sa recreez machiajul acesta pentru ca sunt absolut indragostita de nuanta de mov folosita, este unul dintre fardurile mele preferate, mi se pare incredibil de frumos (fac eu ce fac si tot la mov trag haha :D) si simtem nevoia sa vi-l arat haha :D Bun, fara sa o mai lungesc, haideti sa povestesc cum am realizat acest machiaj :)



1. Am aplicat primer-ul TFSI pe toată pleoapa;
1. I've primed my eyes with TFSI primer;
2. Am aplicat culoarea 1 în pliu şi am urcat cu ea către arcadă;
2. I've applied color 1 in my crease and went up with it to the brow bone;
3. Am aplicat culoarea 2 pe pleoapă lăsând un mic loc liber înspre colţul intern al ochiului;
3. I've applied color 2 on my lid leaving a small space near the inner corner of the eye;
4. Am aplicat culoarea 3 în pliu având grija să nu depaşesc culoarea 2;
4. I've applied color 3 in the crease making sure I don’t go entirely over color 2;
5. Am aplicat un creion dermatograf pe conjuctivă;
5. I've lined my waterline with a pencil;
6. Am aplicat culoarea 2 pe pleoapa inferioară;
6. I've applied color 2 on my lower lash line;
7. Am aplicat culoarea 4 în colţul intern şi pe arcadă;
7. I've applied color 4 in the inner corner of the eye and on my brow bone.





Products used / Produse folosite:

Have a lovely week-end, many kisses :***

Vă doresc un week-end superb, v-am pupat :***