Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week In Photos (14.07 - 20.07)

21.7.14



Heya! :D

Probably in the next period I am going to be more excited than usual in my posts, that's how I am every time when the vacation is near, I can't even sleep the night before leaving, does the same thing happen to you too? I had a wonderful week, filled with fun and exciting activities with people with whom I feel great every time ♥

Probabil că în următoarea perioadă o să fiu mai entuziasmată în postări decât deobicei, aşa păţesc de fiecare dată când se apropie timpul să plecăm în concediu, nu mai zic că în noaptea dinaintea plecării nu pot închide un ochi, paţiţi şi voi acelaşi lucru? :D Am avut parte de o săptămână minunată, plină de activităţi interesante şi plăcute alături de oameni cu care de fiecare dată mă simt minunat ♥

Monday / Luni
I've started the week in a very positive note, I was surprised with a lovely package from Yves Rocher, lately I've been using a lot of their products, I can't wait to talk about them ♥ I've also tried a new dish you can find the recipe here: Greek Yogurt Pasta.

 Am început săptămâna într-o notă foarte pozitivă, am fost surprinsă cu un pacheţel plin de bunătăţi de la Yves Rocher, în ultima vreme am încercat multe produse de la ei, de-abia aştept să vă povestesc despre ele ♥ Am încercat şi un nou fel de mâncare al cărei reţetă o găsiţi aici: Greek Yogurt Pasta.

Tuesday / Marți
If it's Tuesday than you know I'll show you a new outfit, you can see it here: Fashion 2sday: Sheer!And the question is: who can say no to Kinder chocolate? WHO???? :D

Păi dacă e marţi atunci ştiţi deja că o să vedeţi o nouă ţinută pe blog, ţinuta de marţi a fost aceasta: Fashion 2sday: Sheer! Şiiiii întrebarea este: cine poate să refuze ciocolata Kinder? CINE???? :D

Wednesday / Miercuri
On Wednesday I met with Julie, we haven't seen each other in a long time so we went out for a lemonade and to catch up on things, we had a lot to talk about, we didn't even realize where the time went. Of course, like every time we meet there is a lot laughing is involved its super fun, I had a great time ♥

Miercuri m-am întâlnit cu Julie la o limonadă, nu ne mai văzusem de mult timp şi-aveam multe să ne povestim, atât de multe încât nici n-am bagat de seamă când au trecut cele 4-5 ore pe care le-am petrecut acolo. Bineînţeles, ca de fiecare dată s-a lăsat cu multe râsete şi voie bună, nici nu se putea altfel, m-am simţit minunat în compania ei ♥

Thursday / Joi 
Thursday I met with Julie once again and we went to an event which took place in a beauty salon called Serendipity, we met there with Simona and Adina obviously we laughed some more because we always have a great time when we go out :D

Joi m-am revăzut cu Julie, am mers împreună la un eveniment ce a avut loc la salonul Serendipity (o să vă povestesc cât de curând despre el), acolo ne-am întâlnit cu Simona şi cu Adina, evident că s-a lăsat iar cu multe râsete pentru că aşa se întâmplă de fiecare dată când ne întâlnim :D

Friday / Vineri
Because of the weather on Friday I didn't feel like doing anything, but because I hate doing nothing I wrote, I wrote a lot :)  I ate corn, omg now it's so yummy, it's exactly the way I want it to be :) And finally my new case has arrived, glittery owl, so cute ♥ I also went out and got some things I needed :D

Din cauza vremii de vineri n-am avut chef să fac mai nimic, dar pentru că nu pot să stau degeaba am scris, am scris mult :D În pauzele de scris m-am delectat cu porumb fiert care în sfârşit e aşa cum îmi place mie :) Si.....mi-a sosit noua carcasă de telefon cu bufniţă slipicioasă ♥ Spre seară am fost şi la un mic shopping, aveam nevoie de câteva produse :D

Saturday / Sâmbătă
I've started my day with some watermelon, continued with a delicious potato stew and ended it (not really, I ate some more after that :D) with caramel ice cream haha :))


Am început ziua cu pepene, am continuat cu o delicioasă mancare de cartofiori cu afumătură şi am încheiat (nu chiar, am mai mâncat după :D) cu o îngheţată cu caramel haha :))

Sunday / Duminică
On Sunday I made the most delicious Mac and Cheese I have ever made, it was exactly how I wanted it to be :D If you want I can post the recipe on the blog, I guarantee you if you like pasta, cheese and creamy sauces then you'll love this dish :)


Duminică am făcut cel mai gustos Mac and Cheese pe care l-am făcut vreodată, mi-a ieşit reţeta exact aşa cum mi-am dorit să iasă, am mâncat pe nerăsuflate :D Dacă vreţi pot să postez şi pe blog reţeta, vă garantez că dacă vă plac pastele, caşcavalul şi sosul cremos atunci reţeta asta este pe gustul vostru :)

You can also follow me on Instagram, I post new photos almost everyday: @missrux :D

Vă invit să mă urmăriţi şi pe Instagram, postez aproape zilnic poze: @missrux :D

How was your week? :D

Cum a fost săptămâna voastră? :D

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***