Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion 2sday: Crop It! Rock It!

22.7.14



In terms of fashion I've always like to go from an extreme to another, for example today I fell like wearing a super feminine outfit with delicate details and tomorrow I'll be wearing a rock chic outfit or one with masculine influences, I don't think I'll ever be 100% dedicated to only one style and that's because I like a lot of styles and I love playing with the clothes I have, fashion is fun! :)

În materie de fashion întotdeauna mi-a plăcut să trec de la o extremă la alta, spre exemplu astăzi pot purta o ţinută extrem de feminină cu detalii delicate, iar mâine am chef de o ţinută rock chic sau una cu influenţe masculine, nu cred ca am să pot fi vreodată dedicată 100% unui singur stil, asta pentru că sunt o grămadă de stiluri care-mi plac şi-mi place tare mult să mă joc cu piesele vestimentare pe care le deţin, fashions is fun! :) 


I don't really remember when shirts that showed your belly were in fashion, but I do know that a lot of young people were wearing them, then they completely disappeared. They came back in fashion in 201, but this time women wore them differently, they wore them with high waisted jeans or skirts showing little to no skin. I did have two crop tops in my wardrobe before getting this one, but I never wore them, I have no idea why because they are pretty cool worn in the perfect combination. So today I chose to wear my ROCK crop top with a beautiful high waisted denim skirt with gold details, a pair of low heeled gladiator sandals and my new crocodile skin bag/clutch (the pattern I mean, it is not made out of a crocodile) which I absolutely love and want to wear it every day haha :D

Nu-mi mai aduc aminte prin ce perioadă erau bluzele cu buricul la vedere o modă, dar stiu sigur că a fost o perioadă în care erau la mare căutare, apoi au dispărut complet. Au revenit în modă undeva prin 2010, purtate cu totul diferit faţă de perioada de care vă povesteam mai sus, femeile au început să le poarte asociate cu fuste sau cu pantaloni cu talie înaltă lăsând la vedere mult mai puţină piele sau chiar deloc. Aveam doua astfel de bluze deja în şifonier, dar nu ştiu de ce nu le-am purtat până acum, de exemplu acum îmi plac foarte mult. Aşa că astăzi am ales să port tricoul scurt Stradivarius cu o fustă cu talie înaltă cu detalii aurii, o pereche de sandale gladiator cu tocul mic şi geanta/clutch-ul din "piele de crocodil" pe care vreau să o port în fiecare zi pentru că-mi place extrem de mult :D





Sunglasses / Ochelari de soare: No Name;
Crop Top: Stradivarius via Kurtmann;
Skirt / Fusta: MCM;
Bag / Geantă: Front Row Shop;
Sandals / Sandale: Deichmann.



Have a lovely day many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***