Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Garnier Micellar Cleansing Water

27.3.14

garnier, micellar, cleansing, micellar cleansing water

Hello :D

My love for the micelle solution (Sensibio H2O) from Bioderma is unbounded, I praised it many times here, I praised it to my friends and family, but nevertheless I didn't adventure on the path of testing thinking that there couldn't be another one just like it or even better than it :) It is impossible to not have heard of it, for a moment it was everywhere, even in my dreams haha :D Luckily the one I had from Bioderma was nearly empty so I needed to get one, the very good reviews, the big quantity and the pretty awesome price convinced me to try it. You'll find out it I'll keep repurchasing it if you continue reading :D

Iubirea mea pentru soluția micelară (Sensibio H2O) de la Bioderma este nemarginită, am declarat-o de nenumărate ori atât pe blog cât și cunoscuților mei, dar cu toate astea n-am plecat pe drumul testării cu ideea că nicio altă soluție micelară nu poate să fie la fel de bună sau chiar mai bună decât cea de la Bioderma:) E imposbil să nu fi auzit de apa micelară de la Garnier, a fost peste tot, la un moment dat am început să o și visez haha :D Norocul meu a fost că cea de la Bioderma era pe terminate și aveam nevoie de una noua, review-urile pozitive, cei 400ml și prețul mult mai mic a celei de la Garnier m-au convins să o încerc. Dacă voi continua sau nu să o achiziționez veți afla din rândurile de mai jos :D

garnier, micellar, cleansing, micellar cleansing water
Name / DenumireGarnier Micellar Cleansing Water;
Where can I buy it from? / De unde îl pot achiziţiona?: Supermarket-uriț
Price? / Ce preţ are?: 23-27 lei;
Ingredients / Ingrediente: AQUA/WATER, HEXYLENE GLYCOL, GLYCERIN, DISODIUM COCOAMPHODIACETATE, DISODIUM EDTA, POLOXAMER 184, POLYAMINOPROPYL BIGUANIDE;
Amount Cantitate: 400ml;
The company says Ce spune producătorul: 
  • Suitable for every skin type, even for the sensitive one; / Destinată tuturor tipurilor de ten, chiar și celui sensibil;
  • Multiple use: cleanses, removes makeup, calming; / Utilizare multiplă: curăță, îndepărtează machiajul, calmează;
  • Can be used on any area of the face: face, eyes, lips; / Poate fi folosită pe orice zonă a feței: ten, ochi, buze;
  • Delicate: without perfume, no rinse off; / Delicată: fără parfum, nu necesită clătire.
The packaging is cute and girly, I don't know why, but I'm always attracted to pink packaging :)) It is made from a quite malleable plastic. I really like the cap, I feel that it is really secure, the type of cap that doesn't break easily. The hole through where the micellar water comes out it a little bit larger than the one from Bioderma, this can be a plus or a minus for some of you, it doesn't bother me, I like to really soak my cotton pad with product, with the one from Bioderma I had to insist a little.

Ambalajul e tare drăgut și feminin, nu știu de ce, dar rozul mă atrage că un magnet la produse :)). Îmi place tare mult căpăcelul de la sistemul de dozare, mi se pare că e foarte sigur, genul de căpacel care se rupe sau defectează foarte greu. Orificiul prin care curge apa micelară este într-adevar un pic mai larg decât cel de la Bioderma, poate să fie un plus sau un minus, dar pe mine personal nu ma deranjează, mie îmi place să am discheta destul de îmbibată de produs, iar la Bioderma trebuia să insist puțin.


garnier, micellar, cleansing, micellar cleansing water
It has a very subtle smell (it does not contain perfume, but the smell could be from one of the ingredients), I can't really describe it, I don't think it is going to bother anyone and you can't smell it when you apply it, I didn't even notice it smelled like something until I smelled it when I was writing this review :)) The ingredients are super ok, no irritants, so it gets a lot of points from me because of this. Maybe you'll ask yourself why I posted the picture above, unlike the one from Bioderma, the one from Garnier has a detergent cleansing agents so that's why it foams up, even on the cotton pad (POLOXAMER 184).

Simt un miros foarte subtil (nu conţine parfum, probabil că mirosul este dat de vreunul dintre ingrediente), dar nu-mi pot da seama a ce miroase, nu e deranjant și nici nu rămâne pe ten, nici nu mi-am dat seama că miroase a ceva până nu am mirosit-o în timp ce scriam review-ul :)) Ingredientele sunt super ok, fără iritanți deci primește multe puncte în plus la capitolul acesta. Poate vă întrebați de ce am pus poza de mai sus, spre deosebire de cea de la Bioderma, cea de la Garnier conține un agent de curațare pe bază de detergent, de acolo și spuma care se formează atât atunci când o agităm cât și pe discheta demachiantă dacă o strângem în mâna (POLOXAMER 184).

Although Garnier says you don't have to rinse it off, I totally ignore this advice, I always wash my face with a cleansing gel after, I'm obsessed with cleaning my face, I could never skip this step so because of that I can't tell you if it feels sticky on the skin or if it leaves your skin feeling hydrated. It removes my makeup just like the one from Bioderma does, I haven't tried to remove waterproof products (it doesn't claim it will remove waterproof makeup), but it does a good job removing stubborn products :D It didn't cause any irritation, I did get it in my eye and it burned a little (I can't remember if the same happened with the one from Bioderma, but I think it didn't), but it is really delicate with the eye area (if it doesn't get in to your eyes), I'm really pleased with it :D

Deși producătorul spune că nu necesită clătire, eu personal ignor total partea aceasta, îmi spăl foarte bine tenul după folosire, sunt total obsedată de curățarea tenului și n-as putea să sar vreodată peste partea asta, din cauza aceasta nu pot spune dacă lasă vreo peliculă lipicioasă sau e hidratantă. În ceea ce privește îndepărtarea machiajului mi se pare că se descurcă la fel de bine ca și cea de la Bioderma, nu am încercat să îndepărtez produse waterproof (nici nu afirmă că le-ar îndeparta), dar se descurcă foarte bine chiar și cu cele mai încăpătânate :D Nu mi-a iritat tenul, am reușit în schimb să-mi bag prin ochi apa micelară și m-au usturat puțin (nu-mi mai aduc aminte exact dacă aveam problema asta și la Bioderma, dar parca nu mi s-a intâmplat), dar a fost foarte delicată cu zona ochilor (cât timp nu vă ajunge și prin ochi), sunt total multumită de ea :D

Would I repurchase the product? Of course I would, it successfully removes makeup, has good ingredients, you get a large amount of product, very good price, I couldn't ask for more :)

Aș rechiziționa produsul? Cu siguranță, îndepărtează cu brio machiajul, ingrediente bune,  cantitate mare, preț foarte bun, nu am ce altceva să mai cer :)

Have you tried the Micellar Cleansing Water from Garnier? :D

Ați încercat apa micelară de la Garnier? :D

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***