Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Un show live de gatit cu D'Artagnan și....invitații :D

2.3.14


Hello :D

Joi am avut deosebita plăcere de a participa la un eveniment tare interesant și inedit în același timp. Dacă prima parte a evenimentului a fost interesantă, cea de-a doua parte a fost de-a dreptul interesanta și foarte indedită :)) Și-o să aflați imediat de ce.


In prima parte, d-nul Adrian Popa (director de vânzări Sea-Bell Tradingne-a vorbit despre obiectivele proiectului “Promovare Produse Piscicole” despre care vă invit și pe voi să citiți aici: consumapeste.ro 
"Acest program are ca obiectiv principal încurajarea consumului de pește și produse din pește. Prin proiectul “Promovare produse piscicole” încercăm să atragem atenția populației asupra beneficiilor consumului de pește pentru sănătate. Pentru a beneficia de toate substanțele nutritive din produsele piscicole, avem nevoie să cunoaștem cele mai sănătoase metode de a le găti.”, a declarat dânsul.

În cea de-a doua parte am avut ocazia de a gati cot la cot alaturi de D'Artagnan (s-ar putea să-l stiți de la Master Chef), am fost tare surprinsă pentru că mă așteptam doar sa privesc, nu m-am gandit ca o sa fim si noi implicate (bineineteles atent supravegheate), vă spun sincer că nu credeam ca voi gati asemenea feluri de mâncare vreodată :D 



Am fost împărțite în două echipe, echipa din care am facut parte a pregătit: supa de fructe de mare, iar cealaltă echipă s-a ocupat de: file de doradă cu piure de păstârnac și sos mediteranean (foarte, foarte delicios :D) și tartar de somon cu avocado și fructe de pădure. Evident că s-a lasat cu multă voie bună și râsete cât cuprinde :))

Aici învățam cum saă taiem peștele file, de-abia aștept să-mi arăt talentul urmatoarea dată când pregătim pește acasă :D


Pregatirea somonului :)


Se discuta intens despre avocado :D Eu eram tare concentrata pe al meu :)))


Și iată cum au arătat cel trei feluri pregătite de către noi la sfârșit (aranjarea în farfurie a fost facută de catre D'Artagnan):

Tartar de somon cu avocado și fructe de pădure


Supa de fructe de mare
 (cu greu mi-am facut curaj sa gust din aproape toate fructele de mare, oficial tot creveții sunt preferatii mei, acum stiu să îi și curăț :D)


File de doradă cu piure de păstârnac și sos mediteranean (super yummy, o să încerc să pregătesc și eu acasă :D)


Ce mai, a fost o zi pe cinste, un eveniment extraordinar de frumos și foarte bine pus la punct! ♥

PS: pregătesc pentru săptămâna ce vine o rețetă cu..... cu pește :D 

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***