Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Sunkissed coral

20.3.14

Hey! :D

If I am still a little bit shy at using color in my eye makeup, when it comes to using bold and colorful lipsticks, well, I am not afraid of color :D Red, pink, orange, I love them all, the bolder the better :) I've created this makeup look around this beautiful coral lipstick, a lipstick that I was waiting for to wear it for some time so, so if spring is here now, I can enjoy it once again :)

Dacă la capitolul machiaje colorate sunt încă destul de timidă, când vine vorba despre rujuri în culori puternice, ei bine, nu îmi e frică de culoare :D Roşu, roz, portocaliu, toate-mi plac, cu cât mai îndrăzneţe, cu atât mai bine :) Am creat acest machiaj în jurul rujului corai, un ruj pe care de-abia aşteptam să-l port din nou şi-acum că a venit cu adevarat primăvara, mă pot bucura din nou de el :)


The eye makeup is really simple to create so I decide to skip the tutorial part this time and explain it very quickly: I've applied a color similar to my skin color on my entire eyelid, a matte medium brown shade in my crease and I went up with it to my brown bone, and a shimmery nude shade on my eyelid (I've used the lighter shade from my Innisfree highlighter duo). I've applied a champagne eye shadow in my inner corner of the eye and on my lower lid I've applied the same matte medium brown shade I've used in my crease. To make my eye appear bigger I've used a white eyeliner on my water line :)

Machiajul ochilor este cât se poate de simplu de aceea am decis să nu mai fac un tutorial ci să vă explic rapid ce-am facut: am aplicat o culoare aşemănătoare cu nuanţa pielii mele pe toată pleoapa, un maro mat în pliu cu care am urcat înspre arcadă, iar pe pleoapa mobilă am aplicat partea deshisă din iluminatorul de Innisfree (orice fard deschis usor sidefat e perfect). Am aplicat un fard sidefat în colţul intern al ochiului, iar pe restul pleoapei inferioare am aplicat acelaşi fard maro mat ca în pliu. Pentru a da impresia de ochi mai mari, am folosit un creion alb pe conjuctivă :)
I've skipped applying blush and heavily contoured my cheeks and I was really generous with the highlighter, I love the sunkissed look :D And of course I used a very pretty shade of orange nail polish to compliment the makeup look :)

Am sărit peste aplicarea blush-ului, am conturat puternic pomeţii şi am fost generoasă cu iluminatorul, ador look-ul acesta sunkissed :D Şi bineînţeles că mi-am "pictat" şi unghiile într-o frumoasă nuanţă de portocaliu :)
Products used / Produse folosite:

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat! :***