Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week In Photos (24.02 - 2.03)

3.3.14


Hey! :D

Hello spring! Thank God you are finally here (not really, officially spring starts on March 20th, but in heart and I'm sure in other hearts you are already here) :D As the days go by I am more optimistic and more confident in myself and the things I can do so spring finds me in a really awesome mood :) So let's see how my last week of winter looked like :D

Vine, vine primăvaraaaaa, 
Se așterne-n toooooată țara,
Floricele pe câmpiiiii,
Hai să le-adunăm copii!

Astazi vă întâmpin cu un cântecel, deși oficial primăvara sosește pe 20 martie, pentru mine (și sunt sigură că și pentru mulți alții) primavara este oficial aici :D Pe zi ce trece sunt mai optimistă și încrezătoare în forțele proprii așa că primăvara mă găsește tare bine dispusă :) Să vedem ce-am făcut în utima lună de iarnă :D

Monday / Luni 


On Monday I posted a picture of myself without wearing any makeup and without a filter, some of you might now that I've been struggling with my acne (a mild form, but it did affect my self-esteem) for some time now, things are better now, but not always. My boyfriend was extremely supportive of me and he made me feel incredibly beautiful even though there were days where I wanted to wear a bag over my head. You are all beautiful, don't you ever let anybody tell you otherwise, you don't have to hide behind a mask every minute of your life. For the rest of the day I had some things to take care of so I was out, for dinner I had a delicious pizza with extra mayonnaise.

Luni am postat o poză cu mine fără machiaj și fără filtru, cele care ma citesc de pe la început stiu ca m-am luptat și încă mă lupt cu acneea (o formă usoară de acnee, dar care mi-a afectat încrederea în mine) și semenele lăsate de aceasta, am avut parte de foarte mult suport din partea prietenului meu care m-a făcut să mă simt frumoasă în ciuda faptului că îmi venea să merg cu o pungă pe cap. Toate sunteți frumoase, nu lasați pe nimeni să vă spună altceva, nu trebuie să vă acundeți în spatele unei maști 24/24. Apoi am avut de alergat prin oraș restul zilei, iar seara m-am rasfățat cu o pizza cu extra maioneză :D

Tuesday / Marți


If on Monday I ate whatever my heart desired without thinking were everything is going to go, on Tuesday I went for much healthier options, for my only snack I ate an apple and a kiwi, healthy and delicious :D Also on Tuesday you saw my outfit of the week: I'm broke and I decide from now on to call Tuesday posts -  Fashion 2sday :)

Dacă luni am mâncat ce mi-a poftit inima fără să mă gândesc unde se va depune totul, marți am încercat să fac alegeri mai sănătoase, la singura gustare pe care am servit-o am ales să mănânc un măr și un kiwi, super gustos și sănătos :D Tot marți ați văzut pe blog ținuta săptămânii: I'm broke și am decis ca acum inainte rubrica să se intituleze Fashion 2sday :)

Wednesday / Miercuri


I've always wanted to see if I could pull off curly hair and I finally decides it was time for me to try it, so I did the paper bag method and look at my awesome curly hair :D The look was supposed to be for a blog post, but I wasn't too pleased with the makeup so I am going to have to do it again :/ A TV-show and one of my favourite desserts made me forget why I was upset about :D

Îmi doresc de ceva vreme să văd cum mi-ar sta cu părul creț așa că am hotărât că e timpul să aflu, mi-am pus părul pe moațe și uitați-vă ce frumusețe de păr creț am obținut :D Atât machiajul cât și coafura trebuiau să ajungă pe blog, insă n-am fost suficient de mulțumită de machiaj așa că trebuie să-l refac :/ Un serial și o Magura cu Lapte m-au făcut să uit de supărare :D

Thursday / Joi 


On Thursday I attend the "Live cooking show with  D'Artagnan" event, I showed you on Insta my outfit and some of the fun things we did there :)

Joi am fost la evenimentul "Live cooking show cu D'Artagnan", v-am arătat pe Insta atât ținuta pe care am ales să o port cât și puțin din ce-am pregătit acolo :) 

Friday / Vineri



I woke one feeling energetic, cooked one of my favourite dishes (cabbage rolls), cleaned and did another makeup that you are going to see this week here :) I received one of the cutest perfumes sample ever from BVLGARY (I think I signed-up for something on their website, I can't remember exactly) OMNIA CRISTALINNE (I love the way it smells, I want to get the full-size bottle, it is definitely going to be my favourite perfume) and Dove surprised me with this lovely gift :D

Vineri m-am trezit cu chef de muncă, am făcut sarmale, am făcut curățenie generală și am pregătit și un nou machiaj pe care o să-l vedeți săptămâna aceasta pe blog :) Am primit de la BVLGARI (cred ca m-am înregistrat pe site-ul lor acum ceva vreme, nu mai țin minte exact) o mostră din parfumul OMNIA CRISTALINNE (îl vreau neapărat în full size), iar Dove m-a surprins cu un minunat cadou :D 

Saturday / Sâmbătă



I indulged myself with some of my favourite candies Rafaello and I smelled for the first time this year a hyacinth.

M-am răsfățat cu bomboanele mele preferate Rafaello pe care le-am primit cadou de Marțisor și-am mirosit pentru prima data pe anul acesta o zambilă ♥

Sunday / Duminică



Sunday was a day for: watching movies and visiting family. I love these gummy bears, so I munched on them all; day (bad Ruxi :D) :)) That cute little nose belongs to my boyfriends doberman, she was happy to see me, I was happy to see her, couldn't wait to play with her a little :D

Duminică a fost zi de leneveală și petrecut în familie :D Ador ursuleții aștia gumanți așa că m-am îndopat cu ei toată ziua (bad Ruxi :D) :)) Ochisorul și boticul din cea de-a doua poza îi aparțin dobermanului prietenului meu, ea a fost fericită când m-a văzut, eu am fost fericită când am văzut-o pe ea, îmi era tare dor să o smotocesc nițel haha :D

I hope you had a wonderful week and I hope this week will filled with great opportunities and achievements!

Sper că ați avut parte de o săptămână frumoasă și sper ca noua săptămână să ne aducă numai lucruri bune în cale!

Have a great day, many kisses :***'

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***