Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion 2sday: Blooming! ✿

25.3.14

Hello :D

I have a terrible pleasure in ordering clothes that have nothing to do with the season we are in at that moment :)) I got this beautiful skirt when winter was still around so it was very hard for me to look at it every day and not being able to wear it, but of boy I will surely wear this skirt whenever I get a chance :) I couldn't say that I have a certain style, I like to combine things (sometimes some combinations might look odd to others), to combine different styles so that I can feel awesome in the outfits I choose to wear :)

Am o plăcere teribilă în a-mi comanda haine care nu se potrivesc sezonului în care mă aflu la momentul respectiv :)) Exact aşa mi s-a întâmplat şi cu frumoasa fustă de astăzi, o fustă pe care aştept să o port de mult, o fustă pe care o să o port ori de câte ori o să am ocazia. N-aş putea spune că mă încadrez într-un anumit stil, dar pot spune că îmi place să fac diverse combinaţii (câteodată poate ciudate pentru unii), îmi place să îmbin diverse stiluri ca la final să mă simt bine în ceea ce port :)



Because I was talking a little bit about my style, you'll notice that this outfit is a combination of clothing items that totally represent me, I chose a skirt with feminine details and I paired it with an oversized denim shirt, then I added a pair of silver glittery stilettos with which to me are very girly. I would say this is a smart casual outfit and I would wear to an event. I do find that the shoes are a little bit too much for a day outfit (but if you like wearing glitter go for it) so for a day outfit I would change them with a pair of nude or white stilettos with a medium height heels so my feet don't hurt :)

 Pentru că mai sus vorbeam despre stilul meu, veţi observa că şi în această ţinută am făcut o combinaţie care mă reprezintă în totalitate, am ales o fustă cu detalii feminine pe care am combinat-o cu o cămasă oversized de blugi, apoi am adăugat o pereche de pantofi argintii cu sclipici foarte girly. Ţinuta aceasta as incadra-o la categoria smart casual si  aş purta-o la un eveniment. Pantofii argintii cu sclipici mi se par puţin cam mult pentru o ţinută de zi (dar dacă nu vă deranjează lucrul acesta îi puteţi purta şi ziua), pentru zi i-aş înlocui cu o pereche de stiletto nude sau albi cu toc mediu, asta ca să mă pot deplasa mai uşor :)


I know, I know, these tights are very shiny, in the store they didn't seem to be that shiny, but when I tried them on at home I almost died, but because not wearing tights wasn't an option I had to wear them, I don't feel very comfortable in these shoes and I still wanted to be able to walk after I took them off:)) So please don't throw tomatoes at me :D

Aş vrea să zic că dresurile astea sunt cele mai strălucitoare dresuri pe care le-am vazut, dar am văzut şi mai şi (iar soarele nu m-a ajutat nici el prea mult), în magazin nu străluceau atât de tare, când i-am pus pe mine am zis că mor, dar fără dres nu a fost o opţiune, asta pentru că momentan nu mă simt confortabil în pantofii aceştia fără un ciorap şi-am vrut eventual să mai pot merge după ce mă descalţ de ei :)) Deci vă rog să nu aruncaţi cu roşii-n mine :D 



Coat / Pardesiu: Orsay;
Shirt / Cămaşă: H&M;
Skirt / Fustă: Bershka - here / aici;
Shoes / Pantofi: Dasha. 



How would you wear this skirt?

Voi cum aţi purta această fustă? :)

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***