Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion 2sday: No pain, no gain!

11.3.14

Hello! :D



Is animal print still IN? Yes, yes it is, actually animal print is one of this spring trends and from my point of view anybody can wear it, maybe a scarf or even a jacket like i chose to wear, you can easily adapt this trend to fit your style :) My love for animal print started when I saw a beautiful shirt in a thrift store, I admit I was afraid of the print, but because it was very cheap I said what the hell I'm gonna make it work somehow and I did, now we have an awesome "relationship" (Animal Print:D


Se mai poartă animal print-ul? Da, da, se mai poartă, ba chiar este unul dinte trend-urile acestei primaveri și din punctul meu de vedere poate să fie purtat cu foarte mare usurință de către oricine, fie că este vorba de o esarfă sau de o jachetă ca în cazul meu, fiecare poate adapta acest trend la propriul stil după bunul plac :) Iubirea mea pentru acest print a început atunci când am dat întâmplător peste o bluza tare frumoasă într-un SH, am stat pe gânduri ceva timp până să o achiziționez pentru că recunosc, îmi era frică de print, dar pentru pretul ei am zis că nici nu mai contează o să o port eu cumva și așa a fost, astăzi avem o "relație" tare frumoasă (Animal Print) :D



What's my new obsession (well actually is not that new, I just didn't get a chance to tell you about it yet :D) reflective sunglasses, OMG, they are sooo AWESOME! I also want to get pair of Wayfarers ♥ Unfortunately mine came with a small defect, the lens have different shapes :/

Am facut o adevarat[ obsesie pentru ochelarii cu lentile reflectorizante (am tradus bine? :D), mi se par absolut geniali, următorii pe listă sunt o pereche de Wayfarer ♥ Din păcate cei pe care i-am primit au un defect, forma lentilelor este puțin diferită :/


From the moment I've seen this jacket I didn't have eyes for anything else on the website :)) Leather, fur (fake of course) and animal print, it's like it was made for me ♥ Almost all of the jackets I order are a little bit too short for my long hands, but this one fits pretty well haha (I was wearing an oversized shirt so it did cut a little from the length of the sleeve) :D I did notice the jacket I have received looks a little bit different than the one on the website, but it still looks awesome! The fur is soft, the leather looks and feels nice, I am really pleased with this jacket :) Spatele e in mare parte din piele.

Din momentul în care am văzut jacheta aceasta, n-am mai văzut absolut nimic altceva pe site, doar pentru ea am avut ochi :)) Piele, blană și animal print, pe bune, parcă a fost facută pentru mine ♥ Imi vine aproape bine la maneci, ceea ce e o premieră pentru că toate îmi sunt scurte haha (camasa este oversized asa ca imi taie putin din lungimea manecii) :D Am observat totusi ca jacheta pe care am primit-o este putin diferita fata de cea de pe site, dar arata minunat si asa! Blana este moale, pielea nu pare ieftina, sunt foarte încântată de ea :) The back is mostly leather.

Now I really do feel tall, I am pretty tall (5'8), but now I'm even taller because these babies have a 4 inch heel :)) They were so awesome that I just...just had to have them. Obviously they are not the most comfortable pair of boots and if you are not used to wearing high heels (like me :D) you will have some problems walking in them, but I didn't get them for jogging :D

Mi-am luat inima in dinti si m-am urcat pe 10 cm de talpa :)) Pentru 1.72 ani mei e ceva, dar pur si simplu nu m-am putut abtine, sunt atat de frumoase incat...incat a trebuit sa le am. Evident ca nu sunt cele mai confortabile ghete din lume si pentru cineva care nu e obisnuit cu ele (adica eu :D) mersul nu va fi cel mai simplu lucru de facut, dar nu le-am luat pentru jogging :D


Sunglasses / Ochelari de soare: Here / Aici;
Jacket / Jachetă: Here / Aici;
Shirt / Bluză: H&M;
Pants / Pantaloni: Stradivarius;
Boots / Ghete: Here / Aici;
(pentru a afla de unde puteţi achiziţiona piesele vestimentare, click pe Aici în dreptul fiecărei piese/ to find out where you can get the items I am wearing, click on Here next to every piece of clothing)


Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***