Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week In Photos (03.03 - 09.03)

10.3.14


Hey!

Now not all weeks can be agitated and filled with adventures the way I wanted them to be, but from time to time chill weeks are more than welcomed. The truth is that my mood is directly related to the weather, if the weather sucks, I don't feel like doing anything, is the weather is awesome, I'm super energetic and excited :)) I did a lot of blogging, I cooked, I organized myself a little and I ended the week with a beautiful anniversary ♥


Acum nu toate săptămânile pot fi pline de aventuri și agitate așa cum îmi doresc eu, dar din când în când sunt binevenite și cele mai liniștite. Adevarul este că starea mea de spirit are legătură directă cu vremea de afară, vreme urâtă, m-am chef să fac nimic, vreme frumoasă, agitație și entuziasm dus la maxim :)) M-am ocupat mai mult de blog, am gatit, m-am mai organizat nițel, din când în când mă mai pierd pe drum și am încheiat săptămâna cu o frumoasă aniversare ♥

Monday / Luni 

I was busy for most of the day, I got to relax a little bit in the evening, prepared some rice for dinner and watched some YouTube videos, I'm kind of behind with the videos :))

Luni am fost ocupată în prima parte a zilei, abia seara am apucat să mă mă relaxez puțin, mi-am pregatit niște orez pentru cină și m-am pus pe vizionat videoclipuri pe Youtube, am rămas cam în urmă :))

Tuesday / Marți

On Tuesday I posted a new outfit on my blog Almost spring... and if on Monday I had rice for dinner, on Tuesday I made some delicious, delicious pasta for dinner ♥

Marți ați văzut o nouă ținută pe blog: Almost spring... și dacă luni mi-am pregătit orez, marți am servit la cină paste, au fost foarte, foarte gustoase ♥

Wednesday / Miercuri

I haven't eaten French toast in like forever, the reason I don't usually eat it is because you have to deep fry it (or at least in my country you do) and I rarely eat fried food, if I really want to fry something I use a little bit of butter so that's what I used to the French toast :D I sprinkled some powered sugar on top of them, slices of bananas and some blueberry jam and OMG they were sooo good ♥ This apple juice is definitely my favourite juice, I could drink the whole box, that's how good it is!!!

N-am mai mâncat de o veșnicie frigănele, unul dintre motivele pentru care am stat departe de ele este că sunt prăjite iar eu consum foarte spre extrem de rar prajeli, în situația în care chiar vreau să prăjesc ceva, folosesc o mică bucățică de unt, așa le-am preparat și pe acestea, în foarte puțin unt :D Am adaugăt zahăr pudră peste ele, banane și puțină dulceață de afine, au fost deliciooooase ♥ În ceea ce privește sucul de mere, cu greu mă abțin să nu beau o cutie întreagă, e extrem, extrem de bun!!!

Thursday / Joi 

On Thursday I posted a new makeup tutorial, I wanted to do something dramatic and colorful, I really wanted to take a bad ass photo of the makeup I did haha :))

Joi a fost timpul pentru un machiaj - Tough Love -, am ales ceva dramatic si colorat, după cum puteți observa m-a chinuit talentul (fotograful din mine deh...:D) și mi-am tras și-o poză bad ass :))

Friday / Vineri


Ziua de vineri a constat în gătit (paste din nou :D), pregătit articole și seara vizionarea serialelor preferate, bine, am avut intenția de a ne uita la seriale, am adormit undeva pe la jumatatea primului serial haha :))

I've cooked (pasta of course :D), I've wrote some blog posts and we've tried to watch some TV-show before going to bed, we fell asleep after watching half of a TV-show haha :D

Saturday / Sâmbătă


I received a lot of flowers and chocolates, of course I started devouring those sweets like there was no tomorrow :)) I'm extremely "dangerous" when it comes to sweet stuff :D Then we went to get a Boba, I would have like to take a walk, but it was too cold outside and there no parking spaces available on the week-end in Old Town so we headed hone.

Am fost asediată cu flori și ciocolată, evident că am început să devorez dulciurile de parcă n-ar mai exista ziua de mâine :)) Sunt periculoasă când vine vorba de dulciuri :D Și-apoi am plecat în oraș să bem o Boba, mi-ar fi plăcut să ne putem plimba puțin, dar era mult prea frig și în week-end nu există loc de parcare în Centrul Vechi așa că ne-am îndreptat către casa.

Sunday / Duminică


On Sunday we celebrated my boyfriends birthday, we ate, we sang and we ended the day with movies, TV-shows and mini pizzas :D

Am inceput ziua ca macinici :D Am sărbătorit ziua prietenului meu, am lenevit, am luat masă în familie, am cântat și-am încheiat ziua cu filme, seriale și mini pizza :D

O zi minunată vă doresc, v-am pupat :***