Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

When AWESOME things happen ♥

15.3.14


Hei :D

Vaaaai de când tot vreau să vă povestesc, în sfârsit a venit momentul :D În urmă cu puțin timp vă tot spunem eu de un proiect special și eram tare secretoasă în legătura cu el, astăzi în schimb vă pot povesti toată aventura, una dintre cele mai frumoase aventuri de până acum :D

Într-o frumoasă și călduroasă zi de miercuri am primit un mesaj de la Oana, un mesaj pe care era cât p-aci să nu-l văd pentru că s-a dus direct în Spam, norocul meu a fost că am intrat să verific și mesajele de acolo pentru că altfel ratam absolut totul :/ Entuziasmul meu atinsese cote maxime, noroc că totul s-a petrecut atât de repede încât n-m avut timp să am emotii :) Din acest frumos proiect am făcut parte trei bloggerițe: Oana, Julie și eu, m-am bucurat tare mult că am avut posibilitatea de a lucra împreună cu ele &heartsl; Pe Julie o cunosc de ceva timp, pe Oana era prima dată când o întâlneam, dar simt că am făcut o echipă grozavă :)

Proiectul DivaHair, că despre el este vorba în această postare, a fost pentru platforma 9565.ro. O să mă întrebați ce e 9565.ro și cu ce se ocupă, nici eu nu auzisem de ei până nu mi-a povestit Oana :) Cei de la 9565.ro au lansat în premieră în Romania cardurile de asistență rutieră FĂRĂ LIMITĂ DE INTERVENȚII, cu cea mai vastă acoperire geografică și cel mai mare număr de servicii de asistență rutieră! Cel mai ieftin card, cel standard, costă doar 30 lei și este valabil timp de 15 zile doar pe teritoriul României.

Dacă sunteți curioase să aflați prin ce peripeții am trecut, vă invit să citiți cele două articole publicate pe Diva Hair ♥:

Calatorești des cu mașina? Află ce trebuie să faci pentru a evita orice problemă!
Cum rezolvi o pană de mașină în cel mai scurt timp și cu puțini bani? Află!


Un proiect 9695.ro by Diva Hair;
Fotograf: Mihnea Ratte;
Hair styling: Hair Wellness and more;
Vestimentație: Mim Paris.

A fost un proiect extrem de frumos, am lucrat alături de oameni minunați, cu siguranță îmi voi aduce aminte mereu de ziua aceea cu zâmbetul pe buze ♥

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***