Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week In Photos (17.03 - 23.03)

24.3.14

Hey! :D

Now this was my kind of week, filled with lots of things to do, it was almost perfect ♥ I'm loving the weather, loving the sun, I'm ready to achieve everything I want to achieve this year, I know sometimes it will be hard, but in the end it will all worth it. From now on Positive is my middle name haha :)) So let's see what interesting things I did :D

Am încheiat cu bine o săptămâna exact pe gustul meu ♥ Parcă odată cu venirea primăverii am renăscut şi sunt gata să realizez absolut tot ceea mi-am propus anul acesta, chiar dacă asta va însemna multă muncă, ştiu că la final o să merite. De acum încolo Pozitivă e numele meu mijlociu haha :)) Buuun, să vedem cum a arătat pentru mine săptămana ce tocmai s-a încheiat :D

Monday / Luni 

Happy is my other middle name, with the sun in my window I couldn't start the week being sad :) Drinking my milk and coffee from this cup always puts a smile on face, isn't it sooo cute? :D

Am început săptămâna veselă, nici n-aveam cum altfel având în vedere că soarele îmi bătea în geam şi-mi beam laptele cu cafea din cana mea preferată care mă binedispune de cum mă uit la ea :D

Tuesday / Marți

I had a new post for Fashion 2sday  It is not what it seems! I was gone for almost the entire day and I remember I was near my favourite sweetshop so I had to stop and get some mini fruit tarts, they were delicious :D Because I ate the fruit tarts I wanted to eat a light dinner so I made a salad, it kept me full for about 15 minutes :))

A apărut un nou articol la rubrica Fashion 2sday: It is not what it seems! Fiind plecată cu treabă prin oraş m-am oprit şi la cofetaria mea preferată de unde mi-am cumpărat nişte tarte cu fructe fenomenale :D Apoi pentru că am "păcătuit" cu tartele, am zis să mânanc ceva mai uşor la cinp şi-am ales să savurez o salată care mi-a ţinut de foame fix 15 minute :D


Wednesday / Miercuri
I spent the day with my nieces we always have so much fun that I don't have time for photos :D When I got home I started working on a blog post :)

Mi-am petrecut toată ziua în compania nepoţelelor mele şi distracţia fiind mare n-am apucat să mai fac şi poze :D Când am ajuns acasă am pregătit un nou articol pe blog, un machiaj :)

Thursday / Joi 
Makeup of the week: Sunkissed Coral. For breakfast I had half of turnip, a slice of cheese and a sandwich with vegetable pate with olives (super, super yummy).  In the afternoon I was reunited with my beloved chapstick that I always seem to lose so I had to buy a new one :D

Machiajul săptămânii: Sunkissed Coral. :) La micul dejun am servit o jumătate de gulie, o felie de brânză şi un sandwich cu pate vegetal cu masline (foarte, foarte gustos). Apoi m-am reunit cu mult prea iubitul meu strugurel, strugurel ce-l pierd des, aşa că a trebuit să-mi cumpăr altul :D

Friday / Vineri
I started the day with a delicious breakfast &♥ After that, I decided It was time to organize a little bit my makeup collection, the place was a mess :))

Mi-am început ziua cu un mic dejun delicios ♥ Apoi am decis că e timpul să fac puţină ordine pe la cometice pentru că erau toate aruncate peste tot :))

Saturday / Sâmbătă
Saturday was such an awesome day :D I started the day with a photo shoot for Fashion 2sday and then I enjoyed the lovely weather and sun and I ended the day going on the swing haha :D

O zi plină, plină de tot :D Am început ziua cu o sedinţă foto pentru următoarea ţinută de pe blog, apoi m-am bucurat de soare şi de căldură şi-am încheiat ziua cu puţin dat în leagăn, aşa, ca să bucur niţel copilul din mine haha :D

Sunday / Duminică

These sneakers brought me sadness and happiness at the same time :D I saw them in a supermarket, butterflies, hearts and light were around them when I saw them, what was the problem? There was only a pair left and it wasn't my size. So I chose a similar pair, but in a different color. So i was waling around the supermarket and somehow I landed in sneakers heaven and I saw them, they had my size, I didn't do a happy dance this time, but in mind I did :D The second photo is of my favourite chips, peanut flavored, love them ♥

Tenişii aceştia mi-au provocat şi tristeţe şi bucurie în acelaşi timp :D I-am zărit în Auchan, fluturaşi, inimioare, luminiţe, asta am văzut când i-am zărit, problema? O singură pereche, măsura 38. Am hotărat să-mi iau unii asemăntori cu aceştia, o altă culoare. Mergând eu ce mergând dau de raiul tenişilor şi îi zăresc pe cei pe care îi voiam şi aveau şi numărul meu, mai lipsea un dans al bucuriei, dar de data asta m-am abţinut haha :D În cea de-a doua poza regăsim pufuleţii mei preferaţi, sunt cu alune şi sunt mega deliciosi ♥

I hope you had a wonderful week!

Sper că aţi avut parte de o săptămână frumoasă!

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***